Начало Други Водещата Тойота с 1 минута аванс на Льо Ман

Водещата Тойота с 1 минута аванс на Льо Ман

98
0
Тойота Льо Ман 2019
снимка: Тойота

Тойота №7 с пилоти Майк Конуей, Камуи Кобаяши и Хосе Мария Лопес е начело след 5 часа и половина в 24-те часа на Льо Ман. Тя има аванс от вече над 1 минута пред Тойота №8. Последната е пилотирана от Казуки Накаджима, Фернандо Алонсо и Себастиан Буеми.

Кобаяши пое колата от Конуей и постепенно увеличи аванса си пред Буеми. И той в един момент достигна 1 минута. След като Алонсо седна зад волана на колата с номер 8, тя намаля до 45 сек.

В началото на 5-ия час обаче заради инцидент на трасето имаше период на кола за сигурност.

Точно в този момента Тойота с номер 8 беше в бокса за смяна на пилотите (Накажима вместо Алонсо) и трябваше да изчака на изхода на бокса, тъй като имаше червени светлини.

Обиколка по-късно и Тойота №7 мина през бокса, за да може Лопес да смени Кобаяши, но бе забавена по-малко от червения светофар на изхода на пита. Така разликата се увеличи с около 20 секунди в ползва на Тойота 7.

На трето място излезе екипажът на от SMP Racing с номер 11 с прототипа BR Engineering BR1, за който карат Витали Петров, Михаил Альошин и Щофел Вандоорн. Той обаче е на 1 обиколка зад водещата Тойота. На половин минута след тях е другия екипаж на руския тим с номер 17, пилотиран от Стефан Саразен, Егор Оруджьов и Сергей Сироткин.

Следват Rebellion №3 (Томас Лоран, Натанаел Бертон и Густаво Менезес) и Rebellion №1 (Андре Лотерер, Бруно Сена и Нийл Джани). Последните обаче изостават на 3 обиколки от лидерите. В първия час прототипът с номер 1 имаше технически проблем и това коства изоставане от няколко минути спрямо конкурентите.

На седмо място и на първо в клас LMP2  излезе екипът на Signatech Alpine Matmut с Alpine A470 – Gibson. Там Андре Негаро изпревари Роман Русинов от G-drive с прототип Oreca 07.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter