Дори най-великият магьосник би се затруднил да оправи проблемите на Мерцедес, заяви Тото Волф след квалификацията за Гран при на Маями, в която пилотите на тима Джордж Ръсел и Люис Хамилтън се класираха седми и осми. Темата за напускането на прочутия конструктор Ейдриан Нюи от Ред Бул е основна през уикенда в Маями. Затова и Волф бе попитан от Скай Германия след сесията за разпределение местата на грида дали Нюи не би могъл да оправи нещата.
„Дори най-великият магьосник би се затруднил да разреши проблемите ни“, отговори Тото Волф
„За пореден път видяхме колко е трудно гумите да бъдат вкарани в точния работен прозорец. Ние, разбира се, не обвиняваме гумите за това. Трябва да гледаме себе си и да разберем защо не успяваме да работим по-постоянно с тях. Успяхме да напаснем нещата в края на Q2 и Люис бе трети – само на 0,15 сек от първото постижение. За съжаление не успяхме да го повторим в Q3“, продължи шефът на Мерцедес в F1.
„В спринта колите ни бяха бързи на правата, но не особено през завоите. Имахме по-добро темпо, но не успяхме да го демонстрираме. Затова направихме някои промени по настройките, които се надяваме да ни се отплатят в Гран при надпреварата. Ще стартираме от малко по-предни позиции в сравнение с тези на грида за спринта. Да видим какво ще постигнем от тях“, допълни ръководителят на Мерцедес.
Джордж Ръсел използва една от любимите фрази на Волф, за да опише ситуацията за Мерцедес в квалификацията в Маями.
„Факт е, че хронометърът не лъже“, каза Ръсел. „Знаем, че може би някои от промените, направени от края на миналата година досега, може би свръх компенсираха стари дефицити. Преминали сме от една крайност в друга. Сега трябва да се върнем малко назад и да намерим златната среда.“
„В момента колата ни има ограничения, които са напълно различни от онези отпреди 12 месеца. Свършихме толкова много работа, за да разрешим проблемите си, че сме отишли твърде далеч в другата посока. Знаем, че ни е необходимо подобрение, и то бързо“, допълни Ръсел
„Това обаче не се случва бързо. Един нов компонент отнема осем седмици, за да стигне до колата. Няма как да извадиш нещо ново за следващия старт. Изследваш в аеротунела, конструираш. Някой трябва да го начертае, друг да го произведе и изведнъж сезонът е преполовен. Това е реалността.“
„В момента се налага да приемем, че сме седми и осми. На крачка зад Макларън и Ферари. И много назад спрямо Ред Бул. Мисля, че резултатът в квалификацията бе възможният максимум“, каза още Ръсел.
View this post on Instagram