Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Волф: Съгласен съм на дисквалификация, след като сме се борили за победа...

Волф: Съгласен съм на дисквалификация, след като сме се борили за победа пред трето място на 25 секунди разлика

5581
0
Люис Хамилтън, Мерцедес
снимка: Мерцедес

Тото Волф предпочита да преживее дисквалификация, след като ръководеният от него тим на Мерцедес се е борил за победа, отколкото каране на сигурно за трето място и финал на 25 секунди разлика от победителя, заяви самият шеф на отбора от Бракли. Австриецът коментира ситуацията от Гран при на САЩ. Люис Хамилтън и Шарл Льоклер бяха декласирани след финала в Остин, Тексас. Причината бе, че планките на подовете на колите бяха прекалено износени. И от Мерцедес, и от Ферари обясниха, че проблемът е дошъл от комбинацията между променения формат със спринт и характерните за Circuit of the Americas неравности. Волф също така бе убеден, че голяма част от останалите завършили на COTA болиди нямаше да преминат проверка на планката.

„Такава информация получихме от останалите отбори. Ясно е, че екипите си говорят помежду си, пилотите също, както и на мениджърско ниво. Мисля, че много, много отбори вероятно щяха да са в нарушение“, заяви Волф в Мексико

„Проблемът със спринтовите уикенди е, че колата влиза в условия на закрит парк и повече нищо не може да се пипа. В събота мислехме, че може да сме на границата, но и че вероятно имаме пространство за работа. Но ние имахме нов под, повече аеропритискане. Така че по този показател имахме напредък, но пък колата се удряше повече в неравностите“, продължи шефът на Мерцедес в F1.

„Проблемът се дължеше на конкретните характеристики на пистата. Сега вече имаме данните и бихме могли малко да коригираме нещата. Но отборът работи добре и бих предпочел да вземем същите решения, дори когато водят до дисквалификация.“

„Съгласен съм на дисквалификация, след като сме се борили за победа пред това да се кара на сигурно за трето място и да финишираме на 25 секунди разлика. Така че при всички случаи нямам проблем със станалото“, бе категоричен Волф

Въпросът с дисквалификациите на Хамилтън и Льоклер бе обсъждан подробно в Мексико. Някои пилоти бяха на мнение, че ако има опасения от подобни проблеми, то би било редно всички завършили болиди да бъдат проверявани след финала. Други посочиха, че ако някоя кола не отговаря на регламента, то другият болид на тима вероятно също е нелегален. Причината е, че настройките на двете коли на един и същи екип рядко са радикално различни.