Предпоследния кръг от шампионата на затворен маршрут на България бе на трасето в Хасково. Победителите в трети категории бяха познати, като двама от тях – Ерменко Ерменков и Ангел Григорчев са и с титлите. В клас Макси пък има нов лидер в класирането – победителят в надпреварата Константин Маршавелов.
В категорията Спорт – до 1600 куб. см победата спечели Ерменко Ерменков (Контрол рейсинг) със Ситроен Саксо. Това е 4-а поредна победа на Ерменко, който още на миналото състезание в Бургас си осигури титлата, но продължава да побеждава, за да докаже надмощието си. Той вече има една титла в планинския шампионат, а тази на затворен маршрут му е втората. Освен това Ерменко направи и най-бързата обиколка – 1:45,363, за което взе допълнителен бонус. В този старт обаче той изпусна другия бонус – за първи позиция, който взе Стефан Панчугов (Казанлък Моторспорт) с Хонда Сивик. Стартът обаче бе взет от Ерменков, а Панчугата влезе в ролята на преследвач и бе на секунда, секунда и половина от лидера. В края на състезанието Панчугов видя, че не може да догони лидера и върна газта, за да завърши на 46,340 сек. Само той и Ерменков направиха пълния брой 12 обиколки от дистанцията. Трети се класира Недялко Денев с Пежо 106. Четвърти стана Драгомир Драгов (ЕФКО рейсинг) със Ситроен Саксо.
Шампионът Ангел Григорчев (Русе кар моторспорт) с Рено Клио се представи също по шампионски в категорията Туринг. Той обаче видя зор в началото с разлуделия се ветеран Стоян Апостолов (Елена рейсинг) с Хонда Сивик. Цветомир Цанков (Дианел рейсинг) с Пежо 206 S1600 спечели квалификацията но не застана на старта поради технически проблем. Апостолов поведе, като остава зад себе си преследвача Григорчев, който бе на около секунда зад него и търсеше удобен момент за изпреварване. Трети се движеше Илия Бояджиев (Стара Загора моторспорт) с Лада 2105. На 5-ата обиколка Григорчев изпревари Апостолов, а пред Бояджиев излезе Димитър Кондев с Опел Астра. На 6-ия тур Апостолов получи повреда и спря, докато Кондев продължи сщурма си и в преследването на Григорчев правеше поредица от най-бързи обиколки. Така той постигна уникалното за класа време 1:43,629 и взе бонус за това плюс точките за второто място. Да, Кондев финишира втори на 7,041 сек. от недостижимия Григорчев, който спечели 4-а победа за сезона и успешно защити титлата си в средната категория. Трети на подиума в Хасково стъпи Илия Бояджиев на 28,292. Четвърти е Станислав Паришков (Етър рейсинг) с Опел Кадет на 47,062.
Единствената възможна интрига в шампионата при най-мощните автомобили в категория Макси, не се състоя. На пистата имаше буквално казано дуел – между Константин Маршавелов (КА-2 рейсинг) с Мицубиши Лансер Ево 10 и Илия Царски (Автоцар) с Мицубиши Лансер Ево 10. Красимир Боев застана на старт, но веднага се прибра в бокса. Техническа неизправност попречи на основния конкурент на Косьо – Пламен Камбуров (Автотранс) с Мицубиши Лансер Ево 9 да стартира. Така Маршавелов спечели победата и е новият лидер в класирането на шампионата, кръг преди края му в Серес. Той спечели и бонуса за първа позиция, но за най-бърза обиколка бонусът отиде при Царски, който в края на състезанието даде яко газ и направи две поредни рекордни тура, като втория бе за 1:32,126. Така Илия Царски стопи разлика от 3,9 сек. на финала на 1,035. Това е първото му завършено състезание тази година, без да е получил повреда.