Начало Рали С Хирвонен се уважаваме и работим добре заедно, категоричен е Льоб

С Хирвонен се уважаваме и работим добре заедно, категоричен е Льоб

38
0
Мико Хирвовен,Себастиен Льоб

Себастиен Льоб вече гледа към девета титла в световния рали шампионат, след като през 2011 г. взе осмата си корона. Този сезон обаче той може да срещне най-сериозния отпор в кариерата си в лицето на новия си съотборник в Ситроен – Мико Хирвонен.

Финландецът напусна Форд след шест години с тима и хора от френския екип твърдят, че бързо свиква с DS3 WRC. Опитът и възможностите му обаче не стряскат Льоб, който категорично твърди, че двамата се разбират чудесно.

Доскоро познавах Мико само като съперник. Затова сега е хубаво, че работим от една и съща страна на барикадата. Разбираме се добре и смятам, че изпитваме голямо уважение един към друг. Ще се наложи малко до попроменим навиците си в екипа, за да общуваме на английски, но това е нещо позитивно. Засега усещанията ни в автомобила се припокриват – това обаче се случваше и с предишните ми съекипници. Мико притежава огромен опит и дойде от тим с много бърза кола. Сигурен съм, че ще ни даде нови идеи и това ще ни помогне да станем по-добри – заяви французинът.

Тази седмица световният рали шампионат за 2012 г. стартира с надпреварата в Монте Карло. Себастиен е петкратен победител в легендарното състезание и приветства горещо завръщането му във WRC.

За мен никога не е съществувало съмнение, че рали Монте Карло трябва да е част от световния шампионат. Това е най-прочутото състезание от този тип в света, просто не може да имаш първенство като нашето без него! Освен това винаги съм се справял чудесно там. Маршрутът е истинско удоволствие за преодоляване и винаги има невероятна атмосфера наоколо. Да не забравяме и че това е домашният старт на Даниел [Елена] – коментира Льоб. – И все пак са минали три години, откакто за последно карахме там. Не се съмнявам в скоростта си, тъй като на практика не сме спирали да караме от края на миналия сезон. Просто състезанието е наистина специфично и не можеш да си сигурен в нищо.

С пет типа гуми – три сликове, едни за сняг и едни с шипове – ще разполагат Себастиен и екипът му за първия кръг от първенството. Това е наистина голямо многообразие, смята шампионът:

Дори условията да не са зимни, възможността да избираме между три вида с различни смеси може да доведе до сериозни разлики.