Начало Рали Петър Гьошев продължава да води след първите три етапа на рали България

Петър Гьошев продължава да води след първите три етапа на рали България

64
0
Петър Гьошев,Траянови врата 2011

Петър Гьошев продължава да води след първите три етапа на рали България, след като спечели първия, бе втори във втория и четвърти в третия етап.

Втори е италианеца Лука Бети на 2.9 сек., трети Ясен Попов на 9.5 сек. Ясен бе втори след преминаването на SS Любница 1, но в Белмекен завърши с пето време и се срина с една позиция назад в генералното подреждане. Четвърти е Лука Росети на 20.0 сек., а Игнат Исаев е пети на 01:06.9 мин.

Димитър Илиев е на девета позиция след третия етап на 02:39.7 мин., Крум Дончев десети на 2:53.8 мин., а Тодор Славов шестнадесети на 8:51.4 мин. Причина за голямото им изоставане е вторият етап, който се оказа тежко изпитание. Четирима от пилотите – Димитър Илиев, Крум Дончев, Тодор Славов (БулБет Рали Тим, Рено Клио R 3) и Рок Турк (Слв, Пежо 207 R3 Т) спукаха гуми и това моментално ги върна назад в класирането.

Третия етап спечели Димитър Илиев, следван от Крум Дончев, което им позволи да се предвижат от дванадесета и тринадесета позиция след втория етап до девета и десета след третия.

Официални резултати                                                                                               Карта на етапа

 

Изказвания на пилотите след SS3:

Петър Гьошев: „Ралито се развива добре за нас, но това е само началото. Надяваме се във вторите преминавания на отсечките да подобрим още повече времената си и да натрупаме аванс. В етапа „Сестримо 1″ карахме 10 км буквално без спирачки – спирахме само с ръчна спирачка и смяна на предавки. На изкачването сме дали време като на Митко Илиев, но на спускането изоставаме и затова преднината ни бе стопена. Сега в сервиза ще опитаме да разберем откъде идва проблемът и да го отстраним.“

Лука Бети: „Засега всичко е наред, според очакванията ни. Автомобилът е наред и няма проблеми. Това е третото ми рали „България“, но първата и втората отсечка са променени, така че бяха толкова непознати за нас, колкото и за останалите.“

Ясен Попов: „Доволен съм, много се радвам, че успяхме да избегнем спукването на гума. Имаше много камъни, които ударихме, но късмет, че не спукахме гума. На осечката Сестримо на изкачването беше много добре, но на спускането някъде по средата получихме проблем със спирачките, трябваше да спираме отдалече и загубихме време.“

Лука Росети: „Засега ралито се развива добре. В първите две отсечки имахме проблеми със спирачките, а в третата не карахме добре. Сменихме гумата – със старата ударихме камък, но за щастие тя не се спука.“

Игнат Исаев: „Темпото ни е малко бавно, но иначе всичко е наред. Все още не може да се каже, че съв свикнал с колата. Всички отсечки са много различни една от друга и е трудно да разберем как се справяме.“

Тодор Славов: „Всичко беше добре с изключение на втората отсечка, където спукахме гума. След това беше тясно и трябваше да караме доста, докато намерим място за смяна. Изгубихме много време. Оттук натам ще се опитаме най-вече да се пазим от грешки и спуквания.“

Димитър Илиев: „Много ме е яд. Ако не беше спуканата гума сега щяхме да водим с 20-25 секунди, но такъв ни бил късмета – и това го има в играта.“

Крум Дончев: „Всичко е наред, с изключение на втората отсечка. След един остър десен, след което остър ляв със спиране и без видимост, на пътя имаше изхвърлени камъчета от предишните пилоти. Гумата мина през един малък камък, но явно достатъчен да я спука. Нямаше никакъв шанс да избегнем камъните. Продължаваме да се борим.“

Антонин Тлустак: „Бяхме избрали меки гуми, но те се оказаха неподходящи, особено за третата отсечка. Трасето там е супер, но избора ни беше грешен. Сега ще сложим по-твърди гуми.“