Себастиен Ожие (Ситроен) поведе в рали Аржентина 2011 при преминаването на етапите от втората половина на ден 2. В резултат, с оставащ само заключителен ден от състезанието и 4 отсечки, французинът е първи, следван от Мико Хирвонен (Форд) на 43,7 сек. и съотборника си в Ситроен Себастиен Льоб на 47,7 сек.
Следобедните етапи започнаха с разлика между тогавашния лидер Яри-Мати Латвала (Форд) и втория Себастиен Ожие (Ситроен) от 17,8 сек. Французинът обаче спечели началната отсечка и разликата между двамата спадна на 10,6 сек. Впоследствие Ожие призна, че карането му в този етап е било много рисково, но и едно от най-добрите в цялата надпревара до момента. Латвала, който стартираше пръв, пък сподели, че на асфалтовата секция в иначе макадамовата отсечка е имало прекалено много фракция и това го е накарало на места да минава прекалено широко. Петер Солберг, който даде 4-о време в отсечката, коментира, че е изключително доволен от промените в настройките на автомобила си по време на обедния сервиз.
Втората следобедна отсечка бе спечелена от Ожие. За сметка на това Латвала получи механична повреда и се смъкна втори в генералното клаиране.
В следващия етап доминираха пилотите на Ситроен Льоб и Ожие, което помогна на по-малкия Себастиен да увеличи още преднината си в генералното. На този фон проблемите за доскорошния лидер Латвала продължиха – по време на прехода той се опита да поправи повредата в автомобила си, но стартирайки в отсечката, бе инструктиран от екипа си да спре, за да не нанесе допълнителни щети по автомобила.
В последната за този втори ден отсечка Льоб записа етапна победа и в генералното дори успя да сведе разликата си с лидера под минута. Този път отсечката се оказа проблематична за Солберг. Норвежецът получи повреда в управлението на автомобила и пристигна на финала отчаян. Преди това Петер се движеше втори в генералното класиране, но изпадна до 4-а позиция.
В резултат генералното класиране след края на ден 2 се оглавява от Ожие, следван от: Хирвонен (+43,7), Льоб (+47,7), Соберг (+1:16.1).
Във финалния ден на рали Аржентина 2011 екипажите ще трябва да преминат 4 скоростни отсечки.