Начало Рали РАЛИ ИСПАНИЯ – Ден 2 – Инцидент за Ожие, водачество за Льоб...

РАЛИ ИСПАНИЯ – Ден 2 – Инцидент за Ожие, водачество за Льоб до обяд

65
0
Rally de Espana 2010,Sebastien Loeb,WRC

Постигане на още по-голям аванс от страна на Себастиен Льоб във временното класиране на рали Испания и катастрофа на основния му съперник Себастиен Ожие са най-важните събития до средата на втория ден от надпреварата.

Тридневното рали Испания е предпоследен кръг от тазгодишното издание на WRC, но без значение за битката за титлата, тъй като тя бе спечелена предсрочно след рали Франция от Себастиен Льоб.
Състезанието започна през вчерашния ден като челната тройка в края му бе: Льоб, Ожие и Латвала. След изминаването на началните три отсечки от днес пък настъпиха известни размествания.

Първият за деня етап SS7 бе спечелен от Льоб, който въпреки че се оплака, че последната секция е била доста мокра, увеличи преднината пред основния си конкурент Ожие на 8,2 сек. Същевременно заради по-добрия си резултат Солберг задмина в генералното класиране Латвала и зае третата позиция. Норвежецът обаче се оплака от проблеми с гумите.

Пилотът на Мюнчи Форд Федерико Вилягра, подобно на вчера, бе сполетян от проблеми – този път двигателят му прегряваше и той загуби още време.

20-километровият SS8 бе спечелен отново от Льоб. За сметка на това борещият се за лидерската позиция в състезанието Ожие, претърпя сериозен инцидент 4 км преди финала, който му коства закъснение от 15 мин. и изпадане до 17-а позиция. По-късно той обясни, че заради погрешно разбиране на записките е взел прекалено бързо един от обратните завои и в резултат колата му получи сериозна повреда в задната дясна част. Инцидентът изцяло промени генералното класиране и Солберг, Латвала, Сордо и още няколко състезателя спечелиха по една позиция.

За Кен Блок етапът също бе белязан от инцидент. Той излезе от пътя, успя да потегли отново, но без предна броня и с 5 мин. закъснение.

SS9 бе последният етап преди 30-минутния обеден сервиз. Най-бързи бяха Льоб, Сордо и Солберг.
Топ 3 на генералното класиране пък придоби следния вид: Льоб, следван от Солберг (на 46,2 сек.) и Латвала (на 57,5).

Следобед екипажите ще преминат същите три, изцяло асфалтови отсечки още веднъж и денят ще завърши с 45-минутен престой в сервизната зона.