Себастиен Льоб остана непобеден в Рали Германия. Той спечели лесна победа, с която се изкачи на първо място във временното класиране.
Състезателят на заводския тим на Ситроен доминираше и в тазгодишното издание на надпреварата и я спечели за седми пореден път. Всъщност французинът е печелил всяка година, откакто състезанието е в календара.
Конкурентът му Хирвонен се движеше с темпото на Льоб само в първия ден, като успяваше да следва плътно французина дори когато той печелеше победа след победа в етапите. В съботата обаче финландецът не бе толкова уверен в силите си и не само че се отдалечи от Льоб, ами позволи да бъде изпреварен и от другия състезател на Ситроен – Дани Сордо. След това той бе изпреварен дори и от Франсоа Дювал.
Именно подиумът на белгиеца повдигна малко духа в Стобарт Форд след катастрофата на Джиджи Гали, при която той счупи крак.
Уикендът определено не бе силен за заводския тим на Форд, като Яри-Мати Латвала завърши едва девети. Финландецът, който все още няма достатъчно опит на асфалт, се движеше в топ пет, преди да се появят серия проблеми, които го смъкнаха до десетата позиция.
Петер Солберг и Крис Аткинсън със Субару завършиха на пето и шесто място. Това бе и първата асфалтова надпревара за техния WRC2008. Аткинсън обаче имаше своите проблеми с окачването.
Хенинг Солберг от Стобарт Форд и Урмо Аава от Тим Естония Ситроен допълниха призовата осмица. Аава се завъртя в събота сутринта и загуби време. След това естонецът започна да компенсира, но така и не изпревари Хенинг Солберг.
Класиране в Рали Германия:
1. Льоб (Ситроен) 3.26:19.7 ч.
2. Сордо (Ситроен) + 47.7 сек.
3. Дювал (Форд)+ 1:20.0 мин.
4. Хирвонен (Форд) + 1:30.1 мин.
5. Солберг (Субару) + 2:35.3 мин.
6. Аткинсън (Субару) + 4:45.9 мин.
7. Солберг (Форд) + 5:36.2 мин.
8. Аава (Ситроен) + 5:37.8 мин.
9. Латвала (Форд) + 6:17.2 мин.
10. Гардемайстер (Сузуки) + 7:16.8 мин.