След чудесно каране и малшанс за съотборникът му Дани Сордо, Себастиен Льоб от екипа на Ситроен успя да увеличи преднината си на върха на почти една минута. Испанският пилот пък бе предаден от техниката след като счупен диференциал му струваше много време.
Льоб показа че трудно може да бъде победен на асфалт и в шестте скоростни отсечки постигна пет най-добри времена.
Сордо продължи да се движи на втора позиция, но разликата спрямо водача нарастна неимоверно. След като усети проблемите в диференциала испанецът трябваше да намали темпото. Още в следващия етап той усети че основната му цел ще бъде да види финалния флаг. Разликата между двамата в края на деня вече бе почти минута.
Новият водещ пилот на Форд, Мико Хирвонен, завърши деня на трета позиция, като въпреки проблемите на Сордо, карал почти целия следобед със задвижване само на две от четирите си колела, не успя да свали разликата помежду им на по-малко от 26,4 секунди. Все пак Хирвонен се надяваше да подложи на натиск испанеца в третия ден и да го победи.
За четвъртата позиция се разрази лют двубой между Крис Аткинсън (Субару) и Франсоа Дювал (Стобарт Форд). Пилотът на Субару все пак имаше предимство в края на петъчния ден, като преднината му възлизаше на 14 секунди.
На шеста позиция деня завърши съотборника на Аткинсън, Петер Солберг. Норвежецът имаше проблеми с двигателя си, като в голяма част от деня от него работеха само три от четирите цилиндъра. Седмата позиция пък бе заета от новобранеца в екипа на Стобарт, Джиджи Гали.