Григор Григоров с навигатор Даниел Миленков водят след първия ден в марковия шампионат Hyundai Racing Trophy на рали Сърбия. Те са и на 11-о място в генералното класиране. Денят започна отлично и спокойно за екипажите, но завърши бурно, драматично и дори инфарктно.
След първите четири етапа – двете минавания на Локва и на Дубоко, всичко в колоната на Hyundai Racing Trophy изглеждаше като подредено. Първият етап спечели екипажът Христо Геров – Йордан Йорданов, но веднага след него дуетът, който е лидер в класирането – Григор Григоров с навигатор Даниел Миленков пое нещата в свои ръце. Поведе и Христо се превърна в ролята на преследвач. Другите два дуета, Симеон Симеонов – Димитър Спасов и Мирослав Ангелов – Недялко Сивов, бяха след тях.
Докато не дойде Рубиконът – 5-ия скоростен етап Голден 1 с дължина 30 км. Преминаването му се превърна в ад за три от екипажите. Прав беше Петър Гьошев – треньорът на пилотите, като каза, че първите четири етапа са като… загрявка. Защото първото минаване на 30-километровия маратон беше без проблеми само за Гришата, който не само запази, но и укрепи лидерството си. Втори се нареди Мони Симеонов, въпреки че спука гума в етапа. Напразно чакахме да се появи Христо, а Миро мина като на парад с отворена предница. После и Геров премина с огромно изоставане и разбит носач. Оказа се, че и двамата са имали инцидент на едно и също място в бързата част на трасето. И спряха на едно и също място. Христо останал без спирачки и карал така 10 км, докато стана сакътлъка. И спря край пътя. Еди Сивов разказва: „Колата се наклони надясно и аха да се обърне. Ударихме носача, изкриви се и казах на Миро: „Спирай зад Геров да сменяме гумата!“
В сервизния парк, механиците на Теодор Николов направиха чудеса от храброст, за да сменят носачите, накрайници и шенкели на три от автомобилите, да оправят колите и спирачките на Геров. И момчетата стартираха отново в пакет, но Григоров бе начело, Симеонов бе след него. Трети бе Ангелов, а четвърти бе Геров.
При следващото минаване на Голден, екипажите на Hyundai Racing Trophy продължиха интригата и отново си смениха позициите. Григоров бе много бърз, но 9 км преди финала на същото коварно място, където в предишното минаване Геров и Ангелов удариха колите си, Гршата нацели камък и почти откъсна предното окачване от дясната страна на колата. Екипажът стигна до финала по джанта и в бокса успяха да ремонтират автомобила и утре ще продължи състезанието. Въпреки инцидента, Григоров завърши на 11-то място в генералното класиране за първия ден на рали Сърбия.
В същото време на 10 км преди финала Мони Симеонов също имаше проблеми на място, на което още няколко състезателни автомобили са се въртяли. Той счупи окачването и не успя да финишира. Механиците отново се поизпотиха здраво, но оправиха колата. Така Мони и Митко Спасов ще стартират по системата Рестарт. Христо Геров записа много добро време в отсечката и успя да настигне Мирослав Ангелов.
„Основната работа на екипа на Hyundai Racing Trophy е на психологическо ниво с пилотите. Сутринта видяхме, че всички са много бързи и талантливи, а в момента психиката определя класирането в шампионата. Григор Григоров достигна желаното темпо и поведе колоната. Радвам се, че Христо Геров опитва да кара чисто, не е агресивен с колата, което беше и основната ми задача – да го накарам да се отпусне и да кара с интелект. На първите две отсечки Симеон Симеонов ми хареса много как мина, но не и на вторите две минавания. Според мен Мирослав Ангелов ще започне да вдига темпото си през целия ден. Той подходи много плавно към състезанието, защото беше изпуснал предишното рали, с нов навигатор е, отпуска се и влиза в ритъм.“, коментира треньора на екипажите на Hyundai Racing Trophy Петър Гьошев.