Големи структурни промени в Джордан

0
Във вторник от екипа на Джордан, съобщиха че вече са уточнени подробностите в започналата през ноември програма за преструктуриране на отбора. Преструктурирането има за цел...

Новата Е-класа на Мерцедес – още една стъпка към бъдещето

0
Спомням си лятото на 1995 г. и представянето на предишното поколение Е-класа на Мерцедес. Моделът бе показан в Улм. Демонстрира го “лично” Алберт Айнщайн...

Торнтън – където Шел приготвя кръвта на Ферари

0
Едно от най-дълго продължилите партньорства във Формула 1 е това между Шел и Ферари. Двете компании са минали през много препятствия заедно. Сега са...

Проблемите на Макларън и Мишлен

0
След особено неприятната си катастрофа в Барселона, причинена почти стопроцентово от спукана гума, Дейвид Култард установи по не особено приятен начин, че и френските...

Защо Ферари не пусна новата кола в Австралия?

0
Дали наистина световните шампиони от Ферари имат проблеми с болида си за започналия вече сезон, или само играят театър за конкурентите? Това е въпросът, на...

Алън Макниш-един новобранец на 32!

0
Тази година сме свидетели на един необичаен дебют във Формула 1. Пилот започва своята кариера, на възраст, когато другите приключват. Първото нещо, което се набива...

Колко са мощни моторите този сезон?

0
Странно е, но тази година най-важните качества на двигателите в Гран при (мощност, режими, гъвкавост) остават все още скрити, а изминаха вече 3 състезания...

Автосалона в Женева-тържеството на спортните коли

0
Най-важният, а и най-приятен за хора като мен, извод от тазгодишния автомобилен салон в Женева е този, че се задава нова вълна от чудесни...

Здравейте приятели,

0
Вие сте в новия сайт на списанието "Клуб Ф1" и едноименния клуб. Сайта ни в момента се тества и попълва.