Начало Moto News 11 премиери на Honda на МОТО ЕXPО 2017

11 премиери на Honda на МОТО ЕXPО 2017

132
0

Общо единадесет нови модела ще представи Honda за първи път в България по време на МОТО ЕXPО 2017. Щандът на марката е с обща площ 98 кв. м (89 кв. м магазин + 9 кв. м външна площ). Всички нови машини са със стандарта за вредни емисии Euro 4.

СВ1000N (RS) е абсолютната звезда на Honda за МОТО EXPO 2017. Моделът от напълно нова категория и по дизайн и функционалност се позиционира между „бобърите“ и „кафе рейсърите“.

VFR 1200XD е най-мощната машина на щанда на японската марка. Неговият 1237-кубиков двигател е с макс. мощност 95 кВт (129,2 к.с.). 31 999 лв. е промоционалната цена на експоната, който е с двудисков съединител и новата автоматична DCT трансмисия.

Фейслифтът на скутера NSC110, произвеждан в Италия, ще привлече много купувачи с атрактивното съотношение между цена от 4299 лв., дизайн и качество.

Атрактивният CRF 1000L Africa Twin, чиято премиера се състоя на варненския автомобилен салон миналата година, също ще краси щанда на Honda. Симулаторът мототренажор, подходящ за обучение на мотоциклетисти, „пиянски“ очила, които демонстрират как виждат водачите в нетрезво състояние, също ще са част от атракциите на „Бултрако“.

NSC750D Integra – ново поколение

Integra дължи името си на факта, че съчетава удобството на скутера и неговото лесно управление с динамичните характеристики на мотоциклета. Изправената стойка на водача, възможностите за съхранение на багаж, както и опцията за автоматична трансмисия на второто поколение на Dual Clutch transmision на Honda се допълват от стабилното и динамично управление, нетипични за скутера.

Ключовите думи, описващи този модел, са ‘забава’, ‘удобство’, ‘комфорт’ и ‘безопасност’, и то облечени в иновативния дизайн и инженеринг на Integra.

CB1100RS – за първи път, абсолютно нов модел от ново поколение

Това е абсолютно нов модел от първо поколение, който беше представен на изложението EICMA в Милано. Категоризира се в интересен сегмент между категорията „бобър“ и „кафе рейсър“. Изглежда впечатляващо, дизайнът му е ретро. Подходящ е за хората, които искат да впечатляват и да покажат добър вкус. CB1100RS изглежда гол и „постен“, типичен за 70-те години байк. Заобленият резервоар е без шев и е ръчна изработка. Кръглият голям фар и двойните инструменти на таблото са класика, но в нея са вплетени и модерни технологии. Със спортния си стил CB1100 RS използва геометрия, съвпадаща с тази на EX, с по-твърдо окачване Showa, 4-бутални предни спирачки, алуминиеви 17-инчови джанти и спецификация на гумите с размери на спортен байк. По-ниската и по-компактна позиция на езда, премества тежестта на ездача напред. Двигателят е 4-цилиндров с въздушно охлаждане с мощност 65 кВт. Спирачките са радиални Tokico, с 310 мм плаващи дискове, а ABS-ът е стандарт.

Само след месец в България пристига и по-класическата версия CB 1100EX, която се отличава от по-луксозния си събрат най-вече по амортисьорите и колелата, които при него са с капли и спици.

17YM VFR1200XD – ново поколение

VFR1200X Crosstourer впечатлява с лесно регулируемото ветроупорно стъкло, извод за 12V, както и възможност за избор на три спортни режима при версията с DCT, каквато е наличният експонат. Нови са и специални цветове, и двигателят EURO 4 е с макс. мощност 95 к.с.

Добре познатия VFR1200X Crosstourer е представен още през 2012, и веднага се превръща във флагман на Adventure Sports Touring сегмента. Оборудван с революционен 1,237cc V4 двигател, уникална рама и сериозна електроника – комбиниран ABS, Traction Control System (TCS) и Dual Clutch Transmission (DCT) новия Crosstourer заема своето място в Аdventure сегмента

NSC 110 – фейслифт – най-изгодният като съотношение цена/качество

Този модел е еманацията на решението за глобалната мобилност. Жертвите на напрегнатия градски трафик определено ще оценят свежия дизайн на добре познатия компактен, но мощен и икономичен скутер на Honda. Цените за него започват от 4299 лв. с ДДС. „Ще се постараем да запазим цената, която извоювахме, до края на изложението“, сподели Лъчезар Буюклийски, бранд мениджър на Honda мотоциклети за България. Всичко в него е уникално: високотехнологичен, качествен и надежден, произведен в Италия, с авангарден нискофрикционен двигател enhanced Smart Power (eSP), увеличен въртящ момент и понижен разход на гориво; нов дизайн, осигуряващ стабилност и комфорт и за водача, и за пасажера. Реновираната вилка, подобрената комбинирана спирачна система (CBS), както и променения дизайн правят новия Honda Vision 110 cc незаменим както в тежкия градски трафик, така и за кратки крайградски пътувания.

Новият двигател е оборудван с Idling Stop (Старт-стоп система), и постига максимален въртящ момент в диапазона на средните обороти на двигателя. Силовият агрегат отговаря на строгите изисквания на EURO4, а с 1 л гориво скутерът изминава 52.

SH125 – фейслифт

Най-търсеният 125-кубиков скутер в Европа за 2016 г. е с големи колела и равен под. За 2017 г. SH125i също взима системата Honda Smart Key. Новият дизайн и главната LED светлина дават още по-спортен и елегантен външен вид. Скутерът вече е със зарядно устройство и с увеличено пространството за съхранение на вещи. Още от 2013 г. произвежданият в Атеса, Италия скутер има технологията на Honda – eSP, намаляваща триенето на частите в двигателя, а също и старт-стоп система за по-нисък разход на гориво. Двигателят е 9 кВт при 8500 об/мин. и въртящ момент от 11.5 Нм при 7000 об/мин. С литър бензин се изминават 47.4 км. Цялата нова гама на SH е с безключово стартиране и повишена сигурност.

CB500F – фейслифт

Този модел също е част от новата фамилия. Моделът е компактен, енергичен и пъргав. Освен това CB500F е стилна реплика на четирицилиндровия CB1000R, чийто изчистени и „прибрани” форми осигуряват не само перфектната мобилност в натоварения градски трафик, но и доставят истинско удоволствие при извънградска езда. Изключителната ергономичност позволява на мотористи с различни ръст и килограми да се чувстват удобно, управлявайки своя CB500F. Новият двуцилиндров инжекционен двигател DOHC осигурява мощност от 35 кВт, даваща възможност да се управлява с А2. Предлагаме и „пистовия“ вариант на модела – CBR500F.