Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Алфа Ромео продължава партньорството си с Орлен и през 2022

Алфа Ромео продължава партньорството си с Орлен и през 2022

787
0
Алфа Ромео C41
снимка, Алфа Ромео

Отборът на Алфа Ромео Рейсинг ще продължи партньорството си с полския петролен гигант Орлен за трети последователен сезон. Пилотите на тима през следващата година ще са Валтери Ботас и Гуаню Жу, които заменят Кими Райконен и Антонио Джовинаци. 


PKN Орлен е лидер в областта на горивата и смазочните материали с нарастващо присъствие в Източна и Централна Европа. Поляците са партньор на тима от Хинвил от 2020 като името на марката е добавено към главното име на екипа и неговото отличително лого. То включва орелът на Орлен, украсяващ разцветката на колата на швейцарския отбор.

Партньорството между компанията и Алфа се разпростира на пистата и извън нея. Болидът на тима C41 беше показан във великолепния Национален театър на Варшава. Това бе първият път, когато кола от F1 е представена в Полша. Състезателите на Алфа Ромео бяха ключов елемент от богатата програма за активиране на от Орлен в Полша и други страни. Не на последно място това сътрудничество популяризира и обширната им верига от бензиностанции.

Тази програма, както и присъствието на националния герой Роберт Кубица, който отново ще бъде в ролята на резервен пилот със сигурност ще засили интереса на феновете, който вече е на много високо ниво. Отборът и Орлен планират още по-вълнуваща гама от дейности за своите поддръжници, които да се предоставят през цялото време на партньорството.


Сезон 2022 ще представлява ново начало за Алфа Ромео и петролната компания. Новите технически правила ще нулират баланса на силите в битката за класиране в шампионата. Тимът е уверен в ранното си решение да посвети цялата си енергия и фокус върху развитието на болида за следващата година. Главната цел е достигането до нови висоти и подобряването на резултатите на пистата.

„Имаме удоволствието да разширим успешното си партньорство с PKN Орлен за трета поредна година. Те са незабавно разпознаваема марка на огромен и разрастващ се пазар и са се доказали като лоялен поддръжник на екипа. Тяхното присъствие подчертава и засилва нашата решимост да бъдем един от най-атрактивените отбори в спорта за световни марки. Най-важоното е, че споделяме ангажимента за постоянно подобрение, независимо на път или в техния бизнес. Тяхната кампания за активиране е от първи порядък, достигайки до феновете от цяла Европа и разширяване на достъпа на феновете до F1. Нямаме търпение да разкрием следващите етапи от тази програма“, сподели директорът на Алфа Ромео Фредерик Васьор.

„Ние работим в световен мащаб и затова сме активни във всички области, включително планиране на маркетинг и спонсориране на инициативи. Състезанията от F1 се излъчват по 99 телевизии, а общата аудитория, според проучване достига до 400 млн. зрители. Медийният еквивалент за марката Орлен от телевизионно излъчване само до ноември тази година излизане на 550 млн. полски злоти. Затова участието в сътрудничество с Роберт Кубица и екипа на Алфа Ромео Рейсинг е стратегическа инвестиция за нас. Като компания с международен обхват, ние успешно изградихме обща платформа за провеждане на маркетингови дейности на много пазари, където осъществяваме нашия бизнес. Това се изплати напълно, тъй като Орлен регистрира нетна печалба от 2,9 млрд. полски злоти. През третото тримесечие на 2021 увеличи пазарния си дял в Словакия и Чехия“, заяви президентът на международния борд на PKN Орлен Даниел Обайтек.