Начало Избрани Aлфа Таури ще използва модифицирано задно крило в Монреал

Aлфа Таури ще използва модифицирано задно крило в Монреал

516
0
Юки Цунода, Алфа Таури АТ03
Юки Цунода, Алфа Таури; снимка Ред Бул Контент Пуул

Aлфа Таури ще използва модифицирано задно крило в Монреал. Юки Цунода заяви, че екипът е успял да разбере причината за повредата на неговата DRS система по време на състезанието в Азербайджан.

Цунода получи черно-оранжевия флаг по време на състезанието по улиците на Баку, след като част от задното му крило се повреди. В разговор с медиите преди състезанието в Канада този уикенд, пилотът на Алфа Таури заяви, че още в третата обиколка е усетиллеко различно поведениев задната част на автомобила. В крайна сметка то се е превърнало в повреда.

Цунода първоначално не е знаел, че DRS системата е отказала по време на състезанието. Първоначално той е подозирал повреда в двигателя на Хонда. В крайна сметка японецът заяви, че от Алфа Таури вече са открили какво се е объркало по време на предишната надпревара.

Екипът го обясни много добре. Важното е да разберем какъв е бил проблемът там. Механиците вече промениха нещата по задното крило. Уверен съм, че това няма да се повтори. Затова е по-добре, че имаме такива проблеми в началото на сезона.“

Цунода коментира и предстоящата Гран при на Канада. Пистата Жил Вилньов край Монреал е напълно непозната за младия състезател.

Въпреки че резултатът ми от състезанието в Баку be е много разочароващ, мисля, че можем да подходим с оптимизъм към уикенда в Канада след наистина силното представяне в Азербайджан. Там бяхме на висота през целия уикенд. Това беше най-добрата ни отборна квалификация. Радвам се, че поне Пиер спечели добри точки за екипа. Беше много разочароващо, че загубих потенциално шесто място заради проблем със задното крило. Затова се чувствам много мотивиран да продължа да постигам напредък тази седмица“, каза Цунода.

„След Монако и Баку, Монреал е друга необичайна писта. Тя също има ниско сцепление и високоскоростни завои, Както и в Баку, ще използваме средно ниско притискане, за да постигнем добра скорост на правите. Това е напълно непознато трасе. Всъщност това е писта, която съм използвал много пъти, когато играех играта на F1. Имам сравнително добра представа какво да очаквам, преди да я карам на симулатора. Ще видим какво ще се случи след първата тренировка. Пистата разполага със смесица от завои със средна и ниска скорост, както и бързи шикани. Никога досега не съм бил в Канада. Казвали са ми, че Монреал е забавен град, така че с нетърпение очаквам първото си посещение и ще разбера какво е да бъдеш както на пистата, така и извън нея.“

Съотборникът на Цунода Пиер Гасли се завръща на пистата Жил Вилньов с болид на Алфа Таури. Предишното участие на французина в Канада бе с автомобил на Ред Бул.

„Тази година пистата в Монреал ще бъде истинско предизвикателство, особено с тези нови автомобили, които са много твърди.. Големите бордюри и високите скорости ще бъдат истинско изпитание, както и последният завой, където е разположена известната Стена на шампионите! Ще трябва да избягваме бордюрите. В миналото трябваше да преминаваме през тях, за да направим бърза обиколка. Въпреки че това е още една улична писта като последните две състезания, тя е много по-бърза и с по-приятни завои. На хартия това предполага, че може да е малко по-сложно за нашия автомобил. Трябва да сме сигурни, че ще пристигнем напълно подготвени и ще можем да извлечем всичко от пакета. В оперативен план отборът трябва да е на върха на възможностите си, ако искаме да постигнем резултатите, които видяхме в Баку“, каза Гасли.