Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ферари в наполовина бяло-синьо за Маями и с голям пакет новости за...

Ферари в наполовина бяло-синьо за Маями и с голям пакет новости за Имола

1619
0

Ферари показа как ще изглеждат болидите на тима по време на уикенда за Гран при на Маями тази седмица. Задната част е в цветовете на компанията HP, с което Скудерията отбелязва първата година от общото им сътрудничество. Според екипа оцветяването „е резултат от дълбокото сътрудничество между двете компании и предизвиква границите на визуалния дизайн“.

За създаването на оцветяването са работили специалисти от Ферари и HP

Те са експериментирали с цветове, технологии и материали, за да постигнат този резултат. Особено внимание е обърнато на технологиите. Използван е специален облицовъчен филм, който е с до 14% по-лек, с до 17% по-тънък и с повишена термална устойчивост в сравнение с миналогодишния вариант. Материалът е без PVC, изцяло рециклируем и е създаден с използването на последното поколение на HP латекс технология. Екипите на Шарл Льоклер и Люис Хамилтън, които бяха показани по-рано през седмицата, отразяват същата тема за сътрудничеството на двете компании.

Междувременно излязоха повече подробности относно новостите, които Ферари възнамерява да въведе за SF-25 в следващия кръг от шампионата. Скудерията имаше планирани нови неща за Маями, но се отказа в полза на уикенда за Гран при на Емилия Романя.

Подът ще претърпи още промени за Имола, след като резултатите от последната версия не отговориха на очакванията

Тя бе въведена в Бахрейн, където представянето не бе особено силно. Льоклер очакваше напредък в Саудитска Арабия. Той взе подиум в Джеда, но неколкократно повтори, че в SF-25 липсва потенциал. Поетите на моменти рискове при настройването на колата пък струват скъпо на моменти – като дисквалификацията на Хамилтън в Китай заради износена планка. От Ферари се опитват да решат всички тези проблеми.

Сред промените ще са още изменения в задната част на болида за подобрено поведение на въздушния поток. С подобна идея е работено по спирачките в използвана от Макларън посока. Крилата ще са модифицирани. Предното крило ще е първи вариант на компонента за новите изисквания, които ще влязат в сила от Гран при на Испания. Промяната е пряко свързана с измененията по пода.

Подробности за Ферари SF-25 може да намерите в последния брой на списание ClubS1 (282).