Начало Автомобилни новини BMW или Mercedes? Коя е най-популярната автомобилна марка в социалните мрежи?

BMW или Mercedes? Коя е най-популярната автомобилна марка в социалните мрежи?

1650
0
BMW
снимка: BMW

Социалните мрежи придобиха огромно значение през последните години и далеч не са само средства за поддържане на връзка със семейство, познати и приятели и забавление. Потребителите им имат съвсем реално участие в ежедневния новинарски поток. Светът на автомобилната индустрия не е изключение и производителите полагат усилия да са добре представени. Какъв обаче е резултатът и коя всъщност е най-популярната марка? От британския уебсайт uswitch.com са се заели с нелеката задача да проверят това въз основа на това колко пъти съответните брандове са били включени в няколко от най-популярните платформи – Инстаграм, ТикТок, Туитър и Пинтрест.

Резултатите определено са интересни. За Европа първите пет места в подреждането са заети от немски марки, а при тях на първа позиция – със сериозна преднина – е BMW. Концернът от Мюнхен е с резултат 9.63 от 10 пункта. Mercedes е с 8.84, следван от Porsche – 7.98, Volkswagen – 7.56, Audi – 7.31. Първата марка в подреждането, която не е немска, е Fiat – на шесто място (6.09). BMW доминира в Инстаграм и ТикТок, докато в Туитър начело е Mercedes-Benz.

Резултатите за Европа
Car BrandSocial Media Index Score (от 10)
1BMW9.63
2Mercedes-Benz8.84
3Porsche7.98
4Volkswagen7.56
5Audi7.31
6Fiat6.09
7Volvo5.97
8Bentley4.69
9Land Rover4.57
10Peugeot3.96

В световен мащаб начело отново е BMW, но второто място се заема от Ford (9.45). Mercedes е на трета позиция. Следват Honda (8.54), Toyota (8.35), Jeep (8.29), Porsche, Volkswagen. Топ 10 допълват Nissan (7.5) и Audi.