Начало Рали Хюндай ще се постарае да се върне на подиума в рали Германия

Хюндай ще се постарае да се върне на подиума в рали Германия

43
0

Тимът на Хюндай спечели първата си победа в световния рали шампионат в Германия през 2014 г. и този сезон се надява отново да е на подиума там.

Центърът на надпреварата в Трир е само на два часа от базата на отбора в Алценау. Състезанието е домашен старт за тима, който ще участва с три автомобила – с Тиери Нювил, завръщащия се зад волана Дани Сордо и Хейдън Падън. Екипажите проведоха тестова програма в три фази за рали Германия. Тренировките започнаха през юли, втората сесия се проведе в началото на август – за уточняване на данните за диференциала и амортисьорите. Последните изпитания бяха през миналата седмица, като те послужиха за последното, фино напасване на настройките.

„Готови сме за уникалния тест, който представлява рали Германия, въпреки трудностите ни във Финландия”, заяви шефът на тима Мишел Нандан. „Подготвихме се добре и нямаме търпение да продължим положителното си развитие този сезон, прехвърляйки се на асфалт. Лозята, военните райони и хълмовете Айфел ни поставят различни предизвикателства, които се опитахме да предвидим в тестовете си преди състезанието. Самата надпревара е домашна за нас, но е същата и за Тиери, който спечели първата ни WRC победа тук преди две години. Радваме се, че Дани се връща в отбора – той също е победител в това рали. Хейдън има добър прогрес на асфалт и съм сигурен, че ще демонстрира чудесен потенциал. Със сигурност ще се постараем да се върнем на подиума и да спечелим важни точки пред феновете у дома.”

Нювил взе победа в Сардиния тази година, но изпусна подиума в Полша и Финландия за броени секунди. Той отбеляза близостта на ралито до белгийската граница, поради което го счита за свой домашен старт, както и че това е надпреварата, чакана от него с най-голямо нетърпение през сезона.

„Радваме се, че се връщаме в колата за едно от любимите ни състезания”, каза и Дани Сордо. „Ралито е голямо предизвикателство, много бързо. Справяли сме се добре тук в миналото и се надяваме на силен резултат.”

Падън пък призна, че от доста време не е карал на асфалт, както и че това не е предпочитаната от него настилка.

„Трябва обаче да се уча. Ще използвам възможността да продължа от там, докъдето стигнах миналата година. Характеристиките на ралито го превръщат в нещо като три различни надпревари на асфалт в рамките на един уикенд”, допълни новозеландецът.