Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън: Не помня кога за последно съм пропускал цяла сесия

Хамилтън: Не помня кога за последно съм пропускал цяла сесия

1887
0
Люис Хамилтън
Люис Хамилтън; снимка: Мерцедес

Люис Хамилтън бе най-бърз в първата свободна тренировка на пистата Жил Вилньов в Монреал. Във втората сесия обаче английският пилот на Мерцедес се изпързаля и удари автомобила си в стена. Той успя да прибере колата в бокса, но загуби по-голямата част от времето за подготовка.

Впоследствие Хамилтън коментира, че не помни кога за последно е пропускал тренировка

„Сутрешната сесия премина гладко. Пистата бе много мръсна в началото, но всички са в едно и също положение. Във втората тренировка допуснах грешка и повредих колата. Момчетата опитаха да я поправят, но нямаше достатъчно време. Не помня кога за последно съм пропускал цяла сесия”, обясни англичанинът.

„Определено не е приятно да гледаш от гаража. Усещането е като че ли седиш в кабинета на директора, а ти се иска да си обратно в час. Беше неволна грешка. Правех дълга серия с медиум и търсех границите. Очевидно малко прекалих, на излизането от девети завой колата се дестабилизира. Опитах се да избегна удара. Но такива неща се случват. Трябва веднага да го оставиш зад гърба си и да се върнеш на работа. За щастие Валтери [Ботас] направи добра тренировка, така че ще имаме данни за анализ.”

Ботас бе втори в сутрешната и трети в следобедната сесия

Той имаше проблем с горивната система, но от тима са убедени, че са наясно с него и няма да го допуснат по-нататък.

„Денят бе истинско удоволствие за каране. Тази писта винаги е много прашна в началото, постоянно се подобрява и трябва да търсиш сцеплението стъпка по стъпка. Това му харесвам на трасето: различно е при всяко излизане, постоянно го откриваш наново, стараеш се да го почувстваш”, каза финландецът.

„Болидът върви силно, но имаме малко работа по баланса. Направихме някои промени за втората тренировка и колата стана по-трудна за управление, но същевременно бе и малко по-бърза. Трябва да видя дали можехме да се справим по-добре във втората сесия.”

„Хубаво е, че имаме нова задвижваща система с малко повече мощност. Разликата не е огромна, но се усеща. Автомобилът бе с чудесно поведение и в дълги, и в къси серии, но Ферари бяха много бързи на правите. Очаквам сериозна битка утре.”