Начало Избрани Хамилтън: Загубих малко над десета. Льоклер бесен на себе си, намекна за...

Хамилтън: Загубих малко над десета. Льоклер бесен на себе си, намекна за генерален проблем в SF-25

13948
0
Люис Хамилтън
Люис Хамилтън; снимка: Майкъл Потс

Очакванията към Ферари преди квалификацията за Гран при на Великобритания бяха големи вследствие представянето на Скудерията в петъчните и съботната тренировки. В последната сесия Шарл Льоклер бе пръв, а Люис Хамилтън – 11-ти, но след като последният му бърз опит бе прекъснат заради спиране на тренировката. В квалификацията обаче и двамата допуснаха грешки в решителните си турове и останаха пети (Хамилтън) и шести (Льоклер).

„До последния завой вървях с второ време, имаше известно разбалансиране на предната част и изтървах обиколката. Този проблем с баланса е характерен за болида“, обясни Хамилтън

„От Ред Бул винаги са бързи в последните опити в Q3, така че полпозишънът на Макс [Верстапен] за мен не е изненада. Мисля, че ще е много трудно да победим Макларън-ите и Ред Бул, но ще дам абсолютно всичко от себе си утре“, каза още седемкратният световен шампион.

„Същевременно обаче съм доволен от прогреса. Много съм доволен от посоката на работа. С инженера ми се разбираме далеч по-добре относно това как да настроим колата. Затова и бях толкова по-удовлетворен от автомобила. Последната ми обиколка бе чудесна до последния завой. Мисля, че загубих малко над десета, което определено ми коства първа редица“, добави Хамилтън.

Льоклер изруга по радиото след края на квалификацията, обиждайки самия себе си. Пилотът от Монако бе видимо разочарован от представянето си.

„Мога да виня само себе си. Крайно съм разочарован, защото квалификацията е една от силните ми страни. Напоследък имах усещането, че съм много силен в състезанията, но нещо ми липсва в квалификация. В крайна сметка положението все е „какво можеше да стане“. Ако аз не си свърша работата, ако не мина завоите както трябва, приключвам на шеста позиция вместо на първа редица. Вината си е само моя“, каза Шарл.

На въпроса дали проблемите с квалификационното темпо ще бъдат решени със следващите новости за SF-25 Льоклер отговори: „Не“.

„Има нещо друго в колата, за което никога не съм говорил. И повярвайте ми, по-добре е, че не говоря за това. Да се надяваме, че скоро ще имаме решение.“

„Аз исках да работя по квалификационното темпо, за да постигна класиране, което да е по-добро от шесто място. От тази позиция ще е трудно да намеря чиста писта утре, но ще дам всичко от себе си“, коментира Льоклер.

Льоклер бе попитан дали грешката накрая му е коствала първата позиция. Той каза, че вероятно чак пол не е бил възможен, но е загубил около 2 десети от секундата. Разликата му с най-доброто постижение, което бе на Макс Верстапен, бе 0,229 сек.

„Със сигурност ми струва първа редица. Изморих се да идвам тук (мястото, където пилотите дават интервюта за телевизиите – б.р.), за да кажа, че нещо се е объркало. Зад волана сега нямам същото усещане в квалификациите като с миналогодишната кола. Имаме много специфични проблеми, които правят тези сесии много по-трудни за нас. Има странни неща. Знаем откъде са и какво е решението, но в крайна сметка аз трябва свърша своята работа, а не го правя. Фред [Васьор] би трябвало да е разочарован от мен. От около 10 старта си загубих доброто усещане в квалификациите“, добави Льоклер.