Начало Избрани Heineken удължи глобалното си партньорство с Формула 1

Heineken удължи глобалното си партньорство с Формула 1

Heineken ще продължи да промотира разумна консумация на напитки с алкохолно съдържание, както и безалкохолната си бира 0.0, в чиято реклама участва Макс Верстапен

1417
0
Heineken
снимка: Ред Бул Контент Пуул

Heineken удължи глобалното си партньорство с Формула 1 след почти десетилетие работа с най-високотехнологичния автомобилен шампионат в света. Компанията ще продължи да е основен спонсор и на няколко старта от световния шампионат.

„Формула 1 обявява днес удължаване и разширяване на глобалното си партньорство с Heineken след близо 10 години сътрудничество между двете марки“, се казва в официалното съобщение. „Новото дългогодишно споразумение подчертава жизненоважната роля, която Heineken играе в отбелязването и подсилването на спектакъла на Формула 1.“

Двете компании работят заедно от 2016 г. насам. Една от новите им инициативи ще е сезонен билет за един фен (+1). Първият такъв е предоставен на Брандън Бърджес – запалянко, документирал усилията си да посети всяко състезание в календара за 2025 г. с минимален бюджет от 20 000 британски паунда на разположение, докато продължава да изпълнява задълженията на обичайната си, нормална работа. Сезонният билет на Heineken ще му даде шанс да посети всички стартове от сезон 2026 заедно със свой близък човек.

Heineken ще продължи да промотира разумна консумация на напитки с алкохолно съдържание, както и безалкохолната си бира 0.0, в чиято реклама участва Макс Верстапен

Наблюдатели отбелязват, че спортът преживя огромно развитие от първоначалната сделка на компанията с F1. Аудиторията се разшири, стана по-разнородна и от Heineken са много доволни от работата си с Гран при първенството.

„Това сътрудничество ни дава възможност да сме част от една култура“, посочи глобалният шеф на компанията Набил Насър.

Според информация на самата Формула 1 43% от следящите я фенове са под 35-годишни. Жените са също висок процент – 42%. Затова за Heineken кампанията за безалкохолната 0.0 е толкова важна.

„Имаме данни, демонстриращи, че потребители преминават от консумирането на нормална бира към 0.0 заради подобни партньорства, включително Формула 1“, каза Насър.

Президентът и CEO на Формула 1 от страна на Либърти Медия Стефано Доменикали благодари на Heineken за общата работа и изрази удовлетворение, че двете марки ще продължат сътрудничеството си.

„Радвам се, че партньорството ни ще донесе още повече вълнение на зрителите още много години“, допълни Доменикали.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FORMULA 1® (@f1)