Начало Избрани Кой ще е съотборник на Верстапен? Марко: При нас всичко е за...

Кой ще е съотборник на Верстапен? Марко: При нас всичко е за Макс. Само той може да стане шампион с Ред Бул

2426
0
Макс Верстапен
Макс Верстапен; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Макс Верстапен може да не мисли още за догодина, но Хелмут Марко го прави отсега. 81-годишният съветник на екипа от Милтън Кийнс заяви пред нидерландския вестник „Де Телеграаф“, че през 2025 г. очаква много оспорвана борба.

„Догодина очаквам всички да са още по-близо. Това се случва, когато един цикъл на определени правила приключва. Но наистина смятам, че във Ферари [Люис] Хамилтън и [Шарл] Льоклер ще си отмъкват точки един на друг, както и [Ландо] Норис и [Оскар] Пиастри в Макларън. В Мерцедес тепърва ще видим колко ще са стабилни“, коментира Марко.

„В Ред Бул? При нас всичко е за Макс. Няма друг пилот, който да пасва на средата ни и който също да стане шампион“, допълни Марко

Макс Верстапен спечели четвърта поредна титла през кариерата си във Формула 1 миналия уикенд в Лас Вегас. Баща му Йос Верстапен каза, че сега от Ред Бул зависи да покажат на какво са способни със създаването на болида за следващия сезон. Мениджърът му Раймонд Вермюлен пък намекна, че Макс може да си тръгне от Милтън Кийнс ако не получи достатъчно добър болид догодина.

Макс Верстапен бе попитан в Катар дали последните две състезания ще бъдат използвани и за работа с поглед към сезон 2025 г.

„Да, така мисля“, отговори нидерландският пилот на Ред Бул.

„Просто ще се опитаме да научим повече за колата. Вече знаем някои неща, които искаме да променим за догодина, но може да открием и още. Един поглед към последните надпревари показва, че в тях не бяхме най-бързи. Затова и не очаквам някаква внезапна промяна в поведението на автомобила“, допълни Макс Верстапен.

Пилотът сподели още, че и от самите състезатели зависи да преодоляват затрудненията с колите си, каквито той и съотборникът му Серхио Перес имат с тазгодишния RB20.

„Ние постоянно говорим и се опитваме да подобрим автомобила. И на мен болидът не ми харесваше като управление през по-голямата част от сезона. Но трябва да се справиш. Да се постараеш да преодолееш трудностите. Обсъждаш с инженерите, опитваш се да обърнеш нещата. Ние това правехме. И напоследък колата е далеч по-управляема. Все още ни липсва достатъчно темпо, за да печелим състезания. Но това е положението“, каза още Макс.