Начало Избрани Култард: Ред Бул трябва да се научи да приема критики

Култард: Ред Бул трябва да се научи да приема критики

1551
0
Дейвид Култард
Дейвид Култард, снимка Ред Бул Контент Пуул

Дейвид Култард призова Ред Бул да се научи да приема критиките на медиите и феновете. Според бившия пилот от F1, австрийският отбор трябва да бъде по-сдържан в действията си и да не се разгневява и дразни от различни нападки най-вече от медиите във Великобритания.

В края на 2021 г. шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер влезе в много остър спор с колегата си Тото Волф. Причината за това бе спорния финал на тогавашната Гран при на Абу Даби. В Мерцедес дори заплашиха да обжалват резултатите от надпреварата в съда. Няколко дни по-късно обаче германският производител призна успеха на Верстапен.

В Ред Бул отговориха по свой начин на критиките към себе си. Екипът от Милтън Кийнс бойкотира британския телевизионен оператор Sky Sports по време на Гран при на Мексико 2022. Причината за действията на Хорнер и неговите пилоти бе коментар на питлейн репортера Тед Кравиц по време на уикенда в Остин. Тогава той заяви, че Хамилтън е бил „ограбен“ по време на надпреварата в Абу Даби в края на 2021 г. В крайна сметка австрийският екип спря бойкота си срещу Sky Sports в следващата Гран при в Сао Пауло.

Култард заяви, че Хорнер и Ред Бул трябва да избягват подобни спорове в бъдеще. Бившият пиот от F1 вярва, че те трябва да се научат да приемат критики, дори и да не са съгласни с тях. Той каза, че отборите малко или много трябва да свикнат с това да бъдат постоянни критикувани.

„Мога само да си представя колко много „пръчки“ получава Ферари в Италия всеки ден“, каза Култард Mirror Sport.

„Подозирам, че Макларън е чувствителен към някои критики, а към Мерцедес също имаше някои нападки по време на доминиращата си ера. Според мен просто отборите трябва да ги приемат.“

„Ред Бул трябва да се научи да приема критики. Очевидно Кристиан и отбора ще бъдат чувствителни към всяка критика за това, което правят, защото я смятат за лична“, призна Култард.

„Това е стар израз, който Марк Уебър (бившият ми съотборник в Ред Бул) използваше често: „За да разбереш какво е да си някой, трябва да изминеш поне километър в неговите обувки.“

„Когато става въпрос за медиите, всички те имат право да интерпретират сценария и събитията въз основа на своята конкретна гледна точка. Ние създадохме всички тези медии и за тези, които са гневни или с крайно изразено мнение. Лично аз смятам, че това възможност да говорят с тези, които могат да бъдат повлияни от тях.“

„Не трябва да забравяме, че съществува стилът „Пиърс Морган.“ При него заемаш крайна позиция и без да преминаваш границите на клеветата, за нея се говори.“

„Може да се твърди, че това е добра „бизнес журналистика“, защото привличате хората към своите статии и коментари. Това, че някой е образован словослагател, не означава, че той не е търговски ориентиран. Всъщност знаете добре, че малко полемика е добър начин да се създаде известен шум.“

„Гледам на F1 от гледна точка на това, че съм бил пилот в продължение на доста години. Знам, че има много неща, за които ще имам мнение, но не и други. Но от друга страна това не означава, че тези мнения не са валидни.“

„Ако винаги виждаш нещата само от хора, които са съгласни с теб или казват хубави неща, то тогава имаш много затъпен поглед върху живота“, завърши Дейвид Култард.

Британецът кара за Ред Бул в периода 2005-2008 г. Преди това той бе част от отборите на Уилямс и Макларън. Сега Култард е един от водещите на предаване за F1 по британския канал Channel 4. Също така той е и посланик на Ред Бул. В тази си роля той участва в различни демонстрации и събития на екипа от Милтън Кийнс по целия свят.