Начало Рали Льоб води убедително в Уелс след удар на Хирвонен

Льоб води убедително в Уелс след удар на Хирвонен

20
0
рали Уелс,Себастиен Льоб

Себастиен Льоб (Ситроен) води убедително в рали Уелс след първите четири отсечки от втория ден на надпреварата. Французинът много внимаваше при първите преминавания на скоростните етапи (те ще се повторят след обедния сервизен парк) и оцеля, докато съперникът му за титлата Мико Хирвонен удари Форд-а си и според предварителната информация е с повреден радиатор.

Мъгла пречеше на пилотите в началото на деня. Тя постепенно се вдигна, но от това състезанието не стана по-леко.

Тръгнах много добре, но след това на няколко пъти изтървавах нещата и определено губех време на места – призна Льоб. – Отсечките са наистина сложни, особено по отношение на сцеплението. На места на практика липсва прилепяне. В последния етап също имаше мъгла тук-там и отново допуснах някои грешки, но поне стигнахме до края. Трябва да изчакаме да видим какво ще стане с Мико – всичко е възможно – допълни той.

Финландецът се справи по-добре от Себастиен в две от отсечките и дори го изпревари преди старта на седмата, макар и с минимален аванс (0,4 сек). Той също заяви, че прилепянето ту го има, ту го няма по трасето.

Страшно е изнервящо, тъй като на места има сцепление, а влизаш в завоя прекалено бавно, докато на други липсва, а си с твърде висока скорост в кривата – обясни Хирвонен.

Повредите по автомобила му ще бъдат преценени в обедната пауза. Съотборникът му Яри-Мати Латвала пък не можеше да установи нормален ритъм заради грижите с настилката. Крис Мийк например заяви, че на места първите преминали по трасето са остъргали до такава степен чакъла, че все едно се кара по лед. Латвала обаче се оказа втори на обяд във временното генерално класиране – на 17,7 сек зад Льоб, като опази колата си от удари, а през деня досега имаше доста такива. Петер Солберг се завъртя (призна, че влязъл прекалено бързо в завой), Дани Сордо се озова в канавка с Мини-то си, а Хенинг Солберг обърка скоростите и спря за малко.

Трети в средата на втория ден пък излезе Мадс Остберг. Проблемите с двигателя на неговия Форд бяха решени и въпреки ужасните условия, той определено вървеше добре и дори заяви, че се забавлява. На противоположния полюс бе настроението на Себастиен Ожие. Французинът се върна в надпреварата след вчерашната си катастрофа, но очевидно трудно намира мотивация да продължи.