Шарл Льоклер ще е с новата задвижваща система на Ферари за Гран при на Русия, съобщиха от тима от Маранело
„Задвижващата система е с подобрена хибридна система и въвеждането й бе споменато преди няколко седмици“, се казва в информацията на Ферари преди 15-ия кръг от световния шампионат за сезон 2021.
#RussianGP here we go! 👊#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/mP9YbXux2N
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 22, 2021
От Скудерията изрично посочват, че основната цел при въвеждането на новия агрегат е да се придобие опит за проекта за 2022 г. Влизането на мотора в употреба не бе уточнено досега
„Екипът вложи сериозни усилия – и технически, и логистични, за да може задвижващата система да се използва възможно най-бързо. Затова въвеждането й ще бъде по различно време за пилотите. Шарл пръв ще я използва. Решението е предохранителна мярка във връзка с риска от използването на батерията, която бе повредена при инцидента в Гран при на Унгария. В Сочи Льоклер ще е с чисто нова задвижваща система и затова ще стартира от дъното на стартовата решетка“, допълниха от отбора.
One of eight cities. #DidYouKnow this? 🤔#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/YiFQehVxZz
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 21, 2021
Що се отнася до това кога Карлос Сайнц ще получи новия агрегат, то от Ферари ще преценят кога е най-добре в зависимост от конкурентоспособността си на следващите в календара писти и влиянието на наказание за смяна на двигател.
Според различни информации напредъкът на Скудерията с новата задвижваща система ще е от порядъка на 10-15 к.с. Според шефа на екипа Матия Биното въвеждането на този агрегат е много важен момент от работата на Ферари.
It’s another #F1 race weekend 🏁
Round 15 takes us to the former Winter Olympic venue ⛷ https://t.co/LxOZdSz1L0Make sure to follow the official @ScuderiaFerrari channels for the latest on our #RussianGP 🙌
Cover Art by Marco Itri 🎨#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/4jg5ZDPRhB
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 22, 2021