Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер: Съперниците са прикрили повече, отколкото си мислехме

Льоклер: Съперниците са прикрили повече, отколкото си мислехме

6142
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

След толкова очаквания и надежди пилотите на Ферари Шарл Льоклер и Карлос Сайнц се класираха четвърти и пети в квалификацията за Гран при на Емилия Романя.

„Малко съм разочарован. Днес нямаше какво повече да извлека от колата. Първите две тренировки преминаха наистина добре. В тях обаче никога не знаем кой с колко гориво кара. Мисля, че съперниците са прикрили повече, отколкото си мислехме. В крайна сметка нямахме достатъчно добро темпо в болида за по-силно класиране в квалификацията“, коментира Льоклер.

„Жалко е, тъй като когато имаш толкова новости по колата, когато си у дома винаги искаш да се справиш наистина добре. Днес това бе възможно най-доброто. За утре ще се съсредоточим върху постигането на максимален резултат. Целта ни със сигурност остава победата“, продължи Льоклер

„И двамата с Карлос бяхме близо. Не стана ясно какво ни липсва във втори-трети завой в първия сектор. Подготовката на гумите е важна, но просто беше странно. Опитахме много различни неща, но имах едни и същи проблеми на едни и същи места. Знаем, че една от силните характеристики на Ред Бул е възможността да атакува бордюрите. Не знам Макс [Верстапен] колко успяваше във втори и трети завои. От предходни уикенди съм наясно, че може да го прави. И аз опитах, но с тази кола засега не можем да сторим същото.“

„Автомобилът определено е добър като състезателно темпо. Тази писта обаче е едно от трасетата, на които се изпреварва трудно. Не разбирам съвсем и защо DRS зоната е по-къса тази година. Това прави задминаванията още по-сложни. Но имаме темпо, възможности за стратегия, така че целта ми все още е да победя. Ако не се получи, поне ще сме опитали!“, каза още Льоклер.

Сайнц каза, че Ферари има проблем с вятъра, когато духа отзад

„Вчера вятърът бе насрещен и вървяхме силно в първите завои, както и в завой №7. Днес бе сменил посоката – духаше отзад, а колата има известни грижи в такива условия. Това плюс температурата на гумите, който не бе оптимална, ни коства 4 десети. Трябва да работим и за подобрение поведението на болида със софт“, посочи испанецът.