Начало Moto News Лоренсо най-бърз на тестовете в Арагон

Лоренсо най-бърз на тестовете в Арагон

54
0
Хорхе Лоренсо

Хорхе Лоренсо от Yamaha Factory Racing даде най-добро време на тестовете на пистата Моторланд Арагон, а след него бяха Бен Спийс и Кал Кръчлоу, двамата също с Yamaha.
Лоренсо постигна 1:49,187 в края на деня, като тима на Yamaha тестваше същата спецификация на двигателя и електрониката, каквато изпробваха в понеделник на Каталуня и продължиха да правят настройки. Неговият съотборник Спийс бе само не 2 десети след Хорхе. Сателитният отбор Monster Yamaha Tech 3 също бе много близо до Лоренсо – Кръчлоу на половин секунда, а Андреа Довициозо на 7 десети. Италианецът, който бе най-бърз на тестовете в понеделник, работеше по настройките на двигателя, електрониката и окачването, докато Кал изпробваше тези компоненти, които не успя заради катастрофата си на Каталуня в понеделник.
Тъй като отборът на Repsol Honda не участва в тестовете, на пистата присъстваха само сателитните тимове на марката. Алваро Баутиста от Carlo Honda Gresini бе най-бърз от пилотите на Honda и с малко повече от секунда разлика стана 7-и, докато новакът Щефан Брадъл от LCR Honda MotoGP завърши деня на 9-о място. Той правеше настройки на байка си и по-специално на окачването и на шасито.
Двамата пилоти на Ducati Team – Валентино Роси и Ники Хейдън не пробваха новите алуминиеви шарнири, а се фокусираха върху настройките на байковете си. Хейдън стана 6-и на секунда от Лоренсо, докато Роси бе 8-и, на повече от 0.17 сек. от съотборника си. Хектор Барбера от Pramac Racing Team бе най-бързият пилот на Ducati – пети, като работеше по електрониката. Карел Абрахам от Cardion AB Racing имаше проблеми с контузената си в понеделник ръка и направи само 19 обиколки.
При CRT машините най-бърз бе съотборникът на Баутиста – Микеле Пиро, който стана 11-и, докато пилотът на NGM Mobile Forward Racing Колин Едуардс бе 13-и като работеше по електронния пакет на своя Suter-BMW. Иван Силва от Avintia Blusens пробваше пак новото карбоново шаси Inmotec, но разби байка при катастрофа и следобед караше с шасито на FTR. Съотборникът му Йони Ернандес стана 12-и, докато Силва бе последен – 14-и.