Начало Избрани Магнусен: Автомобилът на Хаас се представя много впечатляващо

Магнусен: Автомобилът на Хаас се представя много впечатляващо

619
0
Кевин Магнусен, Хаас
Кевин Магнусен, снимка Хаас

Кевин Магнусен сподели, че силното представяне на настоящата спецификация на болида на Хаас е накарало в екипа да бъде малко изненадани. Всички в тима нямат търпение да видят на какво ще бъде способен обновеният автомобил VF-22 на Хунгароринг.

Дизайнът на новия болид на Хаас остава почти непроменен от началото на сезон 2022 в F1. Ам целенасочено се въздържа от актуализации, докато не се убеди в цялостната ефективност на пакета.

Но следващата седмица в Гран при на Унгария Хаас най-накрая ще въведе голям брой актуализации в своята кола.

Тази година резултатите на отбора са изключително променливи. Неотдавнашната поредица от силни представяния в квалификациите и състезанията породиха очаквания за голяма крачка напред в представянето на Хаас.

„Автомобилът на Хаас се представя много впечатляващо“, каза Магнусен.

Датчанинът завърши на 17-та позиция в първата петъчна сесия на Пол Рикар и бе зад Мик Шумахер. Във втората сесия той финишира осми и бе с повече от секунда по-бърз от германския си съотборник.

Отборът намира темпо в автомобила, въпреки че няма почти никакви подобрения, така че съм много щастлив от това.“

„Разбира се, ще бъде вълнуващо да видим как ще изглежда колата, когато получим ъпгрейд. Сякаш съм малко притеснен. Досега всичко вървеше наистина добре. Надявам се на точки през този уикенд.“

Направихме приличен скок от FP1 към FP2. В FP1 не изглеждаше толкова добре, но после това направихме някои промени и намерихме скорост.“

Надявам се това да се пренесе в днешния ден, Искам да направим добра трета тренировка, преди да влезем в квалификацията.“

Другият пилот на Хаас Мик Шумахер не бе близо до Магнусен във втората тренировка. Германецът се завъртя в участъка Льо Босет и унищожи един комплект гуми.

„Понякога искаш да се опиташ да отидеш на лимита. Аз направих точно това. Пренасянето на голяма скорост в този завой е полезно по отношение на времето за обиколка и в този смисъл може би беше малко прекалено“, призна той.

„Беше жалко, защото останахме с по-малко гуми в дългия пробег. Но от друга страна, трябва да се опитваш да намериш лимита.“

Автомобилът се чувстваше добре сутринта и малко по-зле следобед. Ще анализираме причините и ще се опитаме да разберем как да го подобрим. Не виждам причина да не можем да го върнем в правилния работен прозорец“, допълни пилотът на Хаас.