Начало Избрани Макларън със специално оцветяване за състезанията в Сингапур и Япония

Макларън със специално оцветяване за състезанията в Сингапур и Япония

1118
0
Макларън MCL36
снимка, Макларън

Макларън ще бъде със специално оцветяване на своите болиди за състезанията в Сингапур и Япония. Британският екип прави тази промяна като част от сътрудничеството със спонсора OKX. 

OKX е борса за криптовалути и деривати, базирана на Сейшелските острови. Основната дейност на компанията е да предлага платформа за търговия с различни инструменти като спот и деривати.

Автомобилите на пилотите Ландо Норис и Даниел Рикиардо ще имат неоново розови елементи и илюстрации на двигателите. Те са вдъхновени от киберпънка, наред с традиционните цветове на оранжевата папая. Новата разцветка ще възвести завръщането на F1 в по-отдалечената част на Азия за първи път от 2019 г. насам.

Оцветяването е част от съвместната кампания на Макларън OKX, наречена „Future mode.“ Състезателните костюми на състезателите на британския екип също ще бъдат променени по време на уикендите на пистите Марина Бей и Сузука.

Изпълнителният директор на Макларън Зак Браун заяви, че възможността F1 отново да се състезава на важния азиатски пазар за първи път след появата на пандемията от COVID-19 е нещо, за което си струва да се положат допълнителни усилия.

„Развълнувани сме да отпразнуваме партньорството си с OKX чрез тази смела и жизнена ливрея за предстоящите състезания в Азия“, сподели американецът.

„Макларън Рейсинг и OKX са обединени от идеята да вървят напред и постоянно да се стремят да преодоляват границите Кампанията „Future Mode“ е възможност да отстояваме тези ценности заедно на нашата глобална сцена.

„Фантастично е, че най-накрая се завръщаме към състезанията в Сингапур и Япония. Тези невероятни писти са подходящ фон, за да отпразнуваме заедно визията си за партньорство“, допълни изпълнителният директор на Макларън.

„За нас и Макларън беше изключително забавно да разработим съвместно новата разцветка за предстоящите състезания в Азия“, каза главният маркетинг директор на OKX Хайдер Рафик.

„Тази нова ливрея е сигнал за появата на смела нова технология, което е смисълът на OKX. Киберпънк дизайнът, който създадохме, е посветен на влиянието на Web3 върху популярната култура. Също така той вдъхва живот на това вълнуващо партньорство на състезателната писта. Дебютирайки на нощното състезание в Сингапур, този ориентиран към бъдещето дизайн отразява 24/7 характера на OKX и пазарите на криптовалути, които никога не спят.“