Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Марко: Двигателят на Ферари е като ракета

Марко: Двигателят на Ферари е като ракета

9859
0
Шарл Льоклер, Карлос Сайнц, Ферари
снимка: Ферари

От тима на Ред Бул обърнаха особено внимание на задвижващата система на Ферари, след като Макс Верстапен бе победен в квалификацията за Гран при на Бахрейн от Шарл Льоклер. Хелмут Марко и Серхио Перес изрично посочиха тази характеристика на F1-75.

„Двигателят на Ферари е като ракета“, заяви Марко

„За съжаление Макс загуби десета и половина от секундата в последния завой. Гумите или бяха прекалено студени в началото или прекалено горещи в края на тура. Но поведението е добро в дълги серии и заради това сме оптимисти за състезанието“, допълни 78-годишният австриец.

Перес подкрепи мнението на Марко.

„Ясно се вижда, че Ферари разполага с наистина силен двигател. И отборите, използващи тяхната задвижваща система, изглеждаха определено силни в квалификацията. Бих казал, че със сигурност имат най-бързия агрегат в момента. Но нещата могат да се променят доста бързо“, допълни мексиканският пилот на Ред Бул.

Самите пилоти на Ферари Шарл Льоклер и Карлос Сайнц отбелязаха, че има прогрес със задвижващата система

„Усещането определено е по-добро в сравнение с миналата година. Стъпка в правилната посока е. Хаас и Алфа [Ромео] също го демонстрираха, но и те са свършили прекрасна работа, защото са много бързи в завоите“, добави Льоклер, който спечели квалификацията за Гран при на Бахрейн.

Сайнц каза, че Ферари трябва да продължи да натиска, защото „не е като Макс да е бавен на правите или Мерцедес-ите“

Валтери Ботас (Алфа Ромео) и Кевин Магнусен (Хаас) се класираха шести и седми в квалификацията. Датският пилот, който се завърна неочаквано във Формула 1, призна, че изобщо е нямало да повярва, ако Гюнтер Щайнер му е говорел предварително колко бърз е болидът VF-22.

„Щях да му кажа, че говори глупости! Сега вярвам, че автомобилът е добър“, каза още Магнусен.

Щайнер отбеляза, че с тази цел ръководеният от него отбор работи през миналия сезон. Хаас не пипна нищо по миналогодишния си болид, за да съсредоточи всички си усилия върху настоящата кола.

„Винаги съм твърдял, че ще се върнем (напред) през 2022-ра и всъщност го правим. И това се дължи на отбора. Всички вярваха в тази ни мисия. Имахме план и го изпълнихме, а сега всички могат да се гордеят с работата си“, коментира Щайнер.