Мик Шумахер има желание да се върне във Формула 1 като титуляр, но понастоящем никой не проявява интерес към него за подобно нещо, включително тимът, който му дава шанс в първенството за състезания за издръжливост – Алпин.
В Мерцедес също нямат намерение да повишават почти 25-годишния състезател, който е резерва в екипа от Бракли
Мик Шумахер изкара две години във Формула 1 като пилот на Хаас. Бе освободен от тима, след което Тото Волф подписа с него договор за резервен пилот на Мерцедес. Мик изкара година в тима от Бракли, търсейки вариант да се върне на F1 грида. След като не успя, прие офертата на Алпин да стане част от екипа на марката за надпреварите за издръжливост.
Новината за присъединяването на Люис Хамилтън към Ферари от 2025 г. рязко отвори пазара на пилоти. Повече от половината настоящи пилоти обаче са с изтичащи в края на сезон 2024 договори. За Алпин дори се говори, че ако не намери път към по-добри резултати, може и да се оттегли от Формула 1. Що се отнася до мястото, което Хамилтън ще освободи в Мерцедес, то за него най-упорито се спряга името на Андреа Кими Антонели. Италианецът е едва на 17 години, през лятото ще навърши 18, но въпреки това слуховете са упорити.
За липсата на интерес от F1 отбори към Мик Шумахер писа онлайн изданието motorsport-total.com.
В публикация на сайта се посочва, че в Германия се говори за вариант, при който ако Мик спечели Льо Ман, а от Мерцедес вземат на мястото на Хамилтън бившия член на академията си за млади пилоти Естебан Окон, то Шумахер би могъл да стане състезател на Алпин. От френския тим обаче дори не планират F1 тест за Мик
„Няма как да стане. Имаме си резервен пилот – Джак Дуън. Договорът с Мик е ексклузивно за надпреварите за издръжливост“, посочи шефът на Алпин F1 Бруно Фамен.
„Освен това при нас няма напрежение относно това с кого ще подпишем за 2025 г. По принцип Мик вече е пилот на Алпин в WEC, но понастоящем сме много доволни с Естебан и Пиер [Гасли].“
View this post on Instagram