Реакциите на пилотите на Хаас, Торо Росо и Алфа Ромео след квалификацията за Гран при на Китай.
Хаас
Кевин Магнусен (9-и)
„Чудесно бе да се класираме за Q3, но не бе толкова хубаво, че не направихме никакви бързи обиколки. Просто изтървахме момента. Всички излязохме от боксовете по едно и също време. Аз малко закъснях, изпуснах шест или седем коли. Не стигнах до старт-финала преди карирания флаг. Бях в дъното на опашката и резултатът бе, че не можах да започна тур. Не мисля, че щяхме да сме с много по-добро класиране, ако бях влязъл в обиколка, но щеше да е хубаво да пробвам. Не съм особено оптимистично настроен за неделя, но се надявам на добър резултат.”
Ромен Грожан (10-и)
„Не бях доволен от първия си опит в Q2. В осми завой имах сериозен момент и просто не можах да довърша обиколката. Напрежението е огромно при един-единствен шанс и разлики между отборите в средата на колоната до две десети от секундата. Смятам, че се справихме добре спрямо вчерашното представяне. За Q3 май не си бяхме сверили часовниците по китайско време. Не е хубаво, че не записахме никакво постижение, но според мен подреждането е по-представително за разпределението на силите тази година. Автомобилът вървеше добре днес – значително по-силно в сравнение с вчерашните сесии. Рено изглеждаха много бързи в дългите серии в петък, така че да видим дали ще успеем да поддържаме темпото им.”
We’ve secured top 10 qualifying spots at all three races in 2019 ?
Mercedes and Ferrari are the only other teams with the same record. #HaasF1 pic.twitter.com/pufGhHMteK
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) April 13, 2019
Торо Росо
Данил Квят (11-и)
„Както винаги, квалификацията беше оспорвана. Разлика от десета от секундата означаваше промяна от две или три позиции на грида. Смятам, че сторих всичко по силите си днес. Мисля, че това бе най-добрата ни квалификация през сезона досега. Ако се съди по втората петъчна тренировка, колата ни е силна и в състезателно темпо. При хубавата стартова позиция ще се постараем да финишираме в топ 10.”
Алекс Албон (не участва в квалификацията след катастрофа в третата свободна тренировка)
„Претърпях доста сериозна катастрофа в последната свободна тренировка. Добре съм, но и доста разочарован, че сбърках така. Ясно е, че да си бърз в събота сутрин не ти помага особено, тъй като квалификацията е от значение. Но все пак има и положителни неща. Опитах някои неща покрай изкуствената трева на последния завой, защото преминаването е малко по-бързо, ако стъпиш една идея по-встрани. Ситуацията винаги е леко нестабилна. По принцип я овладяваш, но последния път прекалих с газта. За предпочитане бе да се завъртя към лявата част на трасето, но колата отиде надясно и се блъснах в стената.”
„От позитивна гледна точка петъчната ни втора тренировка бе добра. Състезателното ни темпо изглежда силно и съм оптимист за утрешната надпревара. Няма да е лесно, но смятам, че имаме достатъчно скорост за няколко изпреварвания и да се надяваме, точки.”
ICYMI: A heart-stopping moment for @alex_albon during FP3 ?
Thankfully, he walked away unscathed ?#ChineseGP ?? #Race1000 pic.twitter.com/Mmb9ScGD67
— Formula 1 (@F1) April 13, 2019
Алфа Ромео
Кими Райконен (13-и)
„Бих казал, че сериите ни в квалификацията бяха доста добри. Усещането при последния бърз тур бе почти такова, каквото трябва да е. В един момент се оказах сам на обратната права, но скоростта ми не бе достатъчно висока. Случва се понякога.”
Антонио Джовинаци (без време)
„Нямам особен късмет този уикенд. В квалификацията имахме проблем, който още разследваме. Наложи се да се върна в бокса и изобщо не успях да направя бърза обиколка. Жалко, но поне пистата дава добри възможности за изпреварване. Целта ми за утре ще е да си проправя път колкото може по-напред.”
P13 for Kimi. We won’t be in Q3 this time – but we’ll push hard tomorrow. ?? Good job, #Kimi7 #ChineseGP pic.twitter.com/3Q7RadIs0K
— Alfa Romeo Racing (@alfaromeoracing) April 13, 2019