Техническият директор на Уилямс Пади Лоу не очаква да бъдат открити големи дупки в правилата за 2019 г. и някои отбори да вземат сериозно предимство в началото на сезона.
През идния сезон колите в F1 ще бъдат с опростени крила и дефлектори с по-малко елементи, за да могат пилотите по-лесно да се следват и съответно изпреварват.
„Регулациите са много ограничителни, каза Лоу. – На нас ни е да извадим много скорост от тези нови предни крила. Надявам се, че и за всички е така. При изготвянето на правилата отборите искаха да има яснота, за да не се получи така, че в Австралия да има много аргументи „за“ или „против“ някои решения.“
Според Андрю Грийн от Рейсинг Пойнт възможностите с новите правила също са много ограничени.
„Надявам се с тези правила всеки да може да работи и да няма големи дупки в тях, каза Грийн. – Може да има малки такива. Цялата ситуация показва колко трудно е да се напишат правила, за да се постигне специфична аеродинамика. Колкото по-ограничаващи се стремим да са, толкова по-дълги стават те.“