Начало MotoGP News Пол Еспaргаро начело в първия ден от тестовете на Мандалика

Пол Еспaргаро начело в първия ден от тестовете на Мандалика

354
0
Пол Еспаргаро
Пол Еспаргаро, снимка HRC

Пол Еспаргаро даде най-добро време в откриващия ден от втория предсезонен тест на пистата Мандалика. Пилотът на Хонда завъртя най-бързата обиколка на новото индонезийско трасе за 1:32.866. Втори на 0.471 завърши неговият брат и пилот на Априлия Алейш Еспаргаро. Третото място остана Брад Байндър с КТМ.


Лошите метеорологични условия на пистата принудиха развяването на червен флаг още в началото на деня. Причината за това бе замърсяване на трасето заради силен дъжд миналата нощ. След изчистването на асфалта пилотите излязоха от своите гаражи и започнаха да записват времена. Половин час преди финала на пистата отново заваля дъжд, което попречи за направата на още по-бързи обиколки.

Хонда нямаха много нови елементи по мотора в сравнение с Малайзия. Причината за това бе напълно новата писта Мандалика, която бе напълно непозната за абсолютно всички.  Марк Маркес продължаваше да трупа километри с новата машина, без да се интересува от това какво време ще запише.

Пол Еспаргаро завъртя 69 обиколки и бе най-бързият пилот на трасето. Испанецът финишира на 0.9 секунди от следващата Хонда, карана от Такааки Накагами. Японецът катастрофира на 10-ти завой и завърши 11-ти. Братята Маркес останаха извън топ 10, като Алекс завърши пред Марк.

Априлия бяха фокусирани върху поведението на новото шаси. Алейш Еспаргаро и Маверик Винялес се представиха страхотно в Малайзия и показаха добро темпо през днешния ден. По-големият брат Еспаргаро остана втори, а Винялес- седми.

Най-бързият пилот в откриващия ден от тестовете на Мандалика бе Брад Байндър. Южноафриканецът завърши на трета позиция, изоставайки с шест хилядни от второто място. и направи и 64 обиколки. Съотборникът му Мигел Оливейра направи 77 тура и завърши между Алекс и Марк Маркес. Състезателите на КТМ Tech 3 бяха по-бавни от своите колеги, като Реми Гарднър зае последната позиция.

Пилотите на Сузуки отново останаха доволни от новата версия на GSX-RR. Алекс Ринс завърши 4-ти, а Жоан Мир бе 8-ми. Двамата нямаха особени проблеми с надеждността на новия двигател, с който се надяват да не страдат на дългите прави.

Фабио Куартараро отново бе най-бързият пилот на Ямаха. Световният шампион даде пето време и бе доволен от свършената работа. Андреа Довициозо също намери място в топ 10, а Франко Морбидели също постигна напредък спрямо резултатите в Малайзия. Новобранецът Дарън Байндър продължаваше адаптацията си към машина от MotoGP, след като направи директен скоро от клас Moto3.

Денят не бе толкова добър за Дукати. Най-бързият от осемте състезатели на италианците бе Джак Милър. Австралиецът финишира шести и бе много близо до Куартараро. Единствената друга машина в топ 10 на италианския тим бе тази на Хорхе Мартин. Съотборникът му Йохан Зарко остана 13-ти, но направи впечатляващите 96 обиколки.

Зад Зарко завърши Фабио ди Джанантонио, който бе и най-бързият новак. Франческо Баная имаше добро темпо в началната фаза, но катастрофира и остана в дъното на колоната.

Лидерът от втория ден на Сепанг Енеа Бастианини също не записа кой знае колко добро време и се нареди 18-ти. Италианецът все още не бе напълно свикнал с характеристиките на Мандалика.