Макар и само в рамките на 100 км по време на своя снимачен ден, Ред Бул успя да изпита работата на нов под. Той трябва да бъде интегриран в RB16 следващата седмица по време на първото състезание от новия сезон на пистата в Австрия.
Внимателният анализ на снимките от пистата Силвърстоун показа, че върху страниците на пода са се появили нови вертикални елементи. Тяхната функция е да създават вихрови потоци, които да насочват по-добре въздушните маси около задните гуми. Така да се създават по-чисти струи над пода, който пък играе ролята на крило. Това създава по-голямо притискане. Ред Бул досега не бе изпитвал вертикални перки в болида си за 2020 г. Тимът обаче имаше подобни миналата година върху RB15.
Тимът от Милтън Кийнс спечели състезанията на Ред Бул Ринг през последните две години и ще разчита и на нова спецификация на двигателя на Хонда за първите две „домашни“ състезания.
Мерцедес и Ферари също ще имат нови елементи в първия старта. От Рено обявиха, че ще интегрират всички новости, планирани за цели три Гран при от първата част на сезона. Единствено екипът на Хаас няма да променя нищо по колата си спрямо пакета, закаран в Мелбърн през март.
Изпитания за „биковете“ на Силвърстоун направи само Алекс Албон, защото Макс Верстапен трябваше да остане под 14-дневна карантина, ако пристигне от Монако във Великобритания.
One Bull on track for you.
This time next week, there will be two. ✌️#ChargeOn ? pic.twitter.com/fN2qrzXfLJ
— Aston Martin Red Bull Racing (@redbullracing) June 26, 2020