Начало Рали Славов с двигател под наем за рали Сливен, Консани ще се бори...

Славов с двигател под наем за рали Сливен, Консани ще се бори за две титли

104
0
Тодор Славов

Два екипажа – Робер Консани/Никола Клингер (Рено Меган RS) и Тодор Славов/Добромир Филипов (Рено Клио R3) – ще подкрепи Рено България в предстоящото рали Сливен, XI кръг от шампионата IRC. Основен спонсор на Славов и Филипов е най-големият дилър на Рено за България Еспас Ауто. Българският екипаж ще е с двигател под наем за надпреварата.

Тодор Славов и Добромир Филипов се пребориха през 2010 г. за третото място в групата Junior на световния рали шампионат, а през миналия сезон завършиха на трето място сред екипажите, състезаващи се с автомобили с един двигателен мост в европейския рали шампионат.

Останахме без средства след рали България този сезон, но сега благодарение на няколко спонсори – Рено България, Еспас Ауто, Мабанол и Александър Александров – стана възможно участието ни в Сливен – обясни Славов. – Не събрахме пари да поправим нашия агрегат. Наехме двигател от един чешки отбор. Битката ще бъде сериозна, тъй като автомобилите, които ще участват, са много добре подготвени, както и пилотите. Ние също отиваме за победа и мисля, че имаме предимство, тъй като познаваме терена.

Консани е единственият пилот в IRC, който има шанс да триумфира с две титли през 2012 г. Робер е на второ място в класирането за пилоти, състезаващи се с един двигателен мост (2WD) и също втори в подреждането на надбягващите се със серийни автомобили (Production Cup).

От началото на сезона имахме малки технически проблеми, но се представяме добре и имаме шанса да спечелим титлите и в двата класа – обясни Консани. – Екипът ни е малък и имахме само ден почивка след Ялта преди да тръгнем за България, така че сме наясно още отсега колко трудно ще е за нас ралито. Много сме мотивирани, но и сериозно изморени. Тодор Славов има предимството да познава отсечките, а за нас целта е да се справим с преките си съперници в първенството.

Навигаторът му Никола Клингер допълни, че това означава най-близко следене на състезанието на Хари Хънт (Великобритания), който води в IRC 2WD Cup. Първият в подреждането на Production Cup Андреас Айгнер няма да кара у нас, но в Сливен ще се надбягва и третият в генералното подреждане Марк Темпестини. Клингер обясни, че при такова силно съревнование е важно екипажът да има стратегия за целия сезон, а не да се за победа старт за старт.

Рали Сливен е и кръг от българския рали шампионат, както и кръг от източноевропейската рали купа.