Начало Избрани Щайнер: Магнусен е психически по-силен пилот в сравнение с преди няколко години

Щайнер: Магнусен е психически по-силен пилот в сравнение с преди няколко години

715
0
Кевин Магнусен и Гюнтер Щайнер, Хаас
Кевин Магнусен и Гюнтер Щайнер, снимка Хаас

Гюнтер Щайнер похвали Кевин Магнусен. Шефът на Хаас смята, че датчанинът вече е много по-завършен пилот от психическа гледна точка в сравнение с преди години.

Магнусен изненадващо се завърна в Хаас преди почти година. 30-годишният състезател замени Никита Мазепин. Руснакът бе освободен от американския тим след започналата инвазия на Русия в Украйна заедно с бившия титулярен спонсор Уралкали.

От Хаас изненадаха всички след като обявиха връщането на Магнусен. Датчанинът кара за американския тим в периода 2017-2020 г. После той и тогавашния му съотборник Ромен Грожан бяха освободени от тима и поеха в посока Съединените щати. През този период Магнусен участваше в IMSA и Индикар.

Макар че пропусна сезон 2021, Магнусен показа отлична скорост още по време на предсезонните тестове. Датският състезател дори финишира пети в първия старт за миналата година в Бахрейн. По този начин той донесе първи точки на Хаас от Гран при на Айфел 2020. След това Магнусен спечели точки в още няколко старта и дори даде най-добро време в дъждовната квалификация на пистата Интерлагос.

Щайнер бе много доволен от представянето на своя пилот. Шефът на Хаас заяви, че сега датчанинът е психически по-силен в сравнение с преди няколко години.

„Магнусен е психически по-силен пилот в сравнение с преди няколко години“, сподели Щайнер.

„Според мен това се дължи и на възрастта, както и на факта, че сега той е баща. Също така е коренно различно да те повикат в някой отбор, отколкото да се молиш да получиш дадено място. Това също оказва влияние на психическата сила и ти дава повече увереност“, добави шефът на Хаас.

Магнусен също каза, че по-сигурният договор с Хаас му е помогнал да намери повече увереност когато е зад волана на болида VF-22. Датчанинът спечели двойни повече точки от вече бившия си съотборник Мик Шумахер. Германецът така и не успя да разкрие пълния си потенциал в Хаас и в крайна сметка бе освободен и заменен от ветерана Нико Хюлкенберг. Малко след това Шумахер напусна семейството на Ферари и стана резервен пилот в Мерцедес.

Щайнер е сигурен, че сега разполага с опитен пилотски състав, който ще тласне отбора напред през 2023 г.

„Според мен е точно така. Надеждата ни е Кевин и Нико да тласнат напред отбора през сезон 2023. Ето защо взехме това решение“, допълни Гюнтер Щайнер.

Преди няколко дни Хаас представи новия си облик, който ще използва през сезон 2023 в F1. Екипът ще вече ще носи името MoneyGram Haas F1 Team.