Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Мерцедес анализират уикенда си на COTA, за да разберат къде сбъркаха

В Мерцедес анализират уикенда си на COTA, за да разберат къде сбъркаха

2781
0
Люис Хамилтън, Макс Верстапен, Мерцедес, Ред Бул
снимка: Мерцедес

Отборът на Мерцедес ще анализира внимателно работата през целия си уикенд на пистата Circuit of the Americas, за да установи къде е имало грешки, заяви шефът на тима Тото Волф. Макс Верстапен (Ред Бул) спечели състезанието, а Люис Хамилтън остана втори.

„Мисля, че можехме да спечелим състезанието, разбира се, защото водехме и темпото ни с хард бе много силно. Но трябва да проследим уикенда си от петък до неделя. Къде преценката ни е била погрешна? Какво сбъркахме? Какво свършихме добре? Ще има много дискусии какво сме научили от този уикенд“, обясни Волф

„Стратегиите бяха различни. Единият отбор заложи на пресичащ вариант, което бе много смело решение, защото бе взето на изключително ранен етап. Втория път също и използваха тази стратегия в своя полза. Макс бе много силен, особено в последната серия. Виждаше се, че по време на втория стинт бе разбрал как да не съсипе гумите си твърде рано, защото накрая имаше ресурс в тях.“

„Ние изостанахме, тъй като колата ни не бе достатъчно бърза в първата част от състезанието с медиума. Нямаше как да направим ранен питстоп въз основа на данните от тези обиколки. Тогава не изглеждаше възможно да завършим състезанието с толкова ранен бокс.“

„Люис наистина кара страхотно. Той се справи с гумите хард, остана спокоен въпреки разликата спрямо Макс, увеличи темпото в определен етап. Просто накрая не бяхме достатъчно близо. При следването на кола има определени ефекти върху втория автомобил. Ако имаше още два тура, кой знае… Но това е положението. Поздравления за питовете на Ред Бул.“

Първоначалният анализ в Мерцедес сочи, че по-ранен питстоп за Хамилтън вероятно щеше да даде по-голям шанс на тима за победата, посочи оперативният директор Андрю Шовлин

„В началния, толкова кратък стинт имахме проблеми с медиума. На този етап никога нямаше да сме достатъчно смели за ранен пит само, за да задържим лидерството. (Хамилтън изпревари Верстапен в началото и водеше в състезанието – б.р.) Струваше ни се, че ще компрометираме цялата надпревара. Всъщност ако бяхме направили ранен бокс, можеше и да се справим.“

„В началото на уикенда нещата изглеждаха добре. Честно казано, смятахме, че сме в много добра форма. Знаехме, че задвижващите системи са в доста висок режим на този етап. Може би бяхме свръх… Оптимисти не е точната дума, но мислехме, че започваме добре уикенда. Картината от втората тренировка бе по-реалистична. Имахме повече проблеми с настройките при по-високите температури и по-сериозния вятър“, разясни Шовлин.