Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Ред Бул подозират контрол на качеството или компоненти от външни доставчици...

В Ред Бул подозират контрол на качеството или компоненти от външни доставчици за техническите си проблеми

4133
0
Макс Верстапен, Ред Бул
снимка: Ред Бул Контент Пуул

Макс Верстапен записа най-доброто време в първата тренировка през уикенда за Гран при на Австралия, но сесията му бе доста накъсана. Пилотът на Ред Бул неколкократно се оплака от проблеми със смяната на предавки. Той изрази недоволство и в Джеда от техническите проблеми с RB19. Според информация на Ауто Мотор унд Шпорт в падока има подозрение, че в Милтън Кийнс са стигнали до някои крайности по отношение на болида си за 2023 г., особено по отношение на трансмисията. Скоростната кутия и полуоските са взети от RB18, но точно с тях има грижи напоследък.

В Ред Бул все още търсят откъде идват проблемите, тъй като се справят с един, а се появява друг. В тима подозират контрола на качеството или идващи от външни доставчици компоненти

„Никой от Ред Бул не може да гарантира, че и двете коли ще издържат без проблеми до финала“, се казва в информацията на немското издание.

В Австралия се работи с оборудване и компоненти, изпратени преди месеци към страната като морски товар, защото е по-евтино от самолетен превоз. Това означава, че всичко е произведено отдавна.

Дори с проблеми Ред Бул спечели две двойни победи от началото на сезона. Отборът от Милтън Кийнс е с най-много нови компоненти от топ отборите за уикенда в Австралия. Тимът от Милтън Кийнс е с нови страници и основни елементи за предното крило. Целта на промените е увеличаване на аеропритискането. Другите промени са в компоненти около задните гуми за подобрено охлаждане в тази област.

Мерцедес е с добавени канали в краищата на пода, за да подобри поведението на въздушния поток към задната част и дифузьора. От Ферари и Астън Мартин не декларираха новости пред ФИА

С ново предно крило е и Алфа Ромео. Отборът от Хинвил има промени и по носа, чиято цел е общо подобрение баланса на колите. Алфа Таури е с промени по пода и дифузьора за подобряване на цялостното аеропритискане. Уилямс е с нови компоненти за задното крило. В Алпин има промени около хейлото. Макларън е с по-тесен капак за двигателя и някои допълнителни нови елементи за MCL60 преди планираните сериозни промени по-нататък през сезона.