Начало Рали В Ситроен много доволни от подобрената с последните новости скорост на DS3...

В Ситроен много доволни от подобрената с последните новости скорост на DS3 WRC

22
0
Мико Хирвонен

Автомобилите на Ситроен DS3 WRC бяха с нови амортисьори за рали Финландия в началото на август, нови А-рамена на задното окачване, нов онборд софтуер за подобрение работата на двигателите и всичко това даде отражение върху представянето на Себастиен Льоб и Мико Хирвонен в надпреварата. Резултатите бяха повече от категорични – победа за шампиона и второ място за съотборника му.

На нашето ниво дори само амортисьорите вече са радикална промяна – признава преди следващия кръг в Германия техническият шеф на френския тим Ксавие Местелан Пиньон. – Специално при тях провеждахме проучвания и тестове повече от година. Целият отбор се гордее с крайния резултат, защото всичко е конструирано и произведено в завода ни във Версай. Трудим се по амортисьорите непрекъснато и вадим все по-добри версии още откакто се състезавахме с Ксара. Едва по време на последния състезателен уикенд обаче получихме напълно реална представа относно представянето на този последен компонент. Пилотите непрекъснато искат нови части и подобрения, а този път бяха категорични, че новостите определено са напредък. А накрая всичко се вършеше толкова на бегом и в последния момент, че във Финландия нямахме резервни части! – призна Пиньон.

Според него най-големият комплимент за работата на отбора е едно изявление на навигатора на Мико Хирвонен Ярмо Лехтинен – финландецът сподели, че не усещал обичайното изтръпване на чакъл, при това в родната си надпревара, която е най-бързата в календара!

За първи път в кариерата си се беше наслаждавал на отсечката Унинпохя! – допълни Пиньон. – Като се има предвид с каква скорост се движеха, мисля, че това е най-големият комплимент за свършеното от нас.

Техническият директор обясни също така, че Льоб и Хирвонен работят много добре заедно и често си заемат различни решения за колите.

Във Финландия Мико знаеше точно по какво трябва да се работи, какво е поведението на автомобилите по време на скок и т.н. По време на тестовете за Германия пък не сметна за нужно да направи каквито и да са промени по настройките, които бяха дело на Себ. За екипа ни е невероятно да може да разчита по такъв начин и на двамата си състезатели – обясни той.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter