Начало Избрани Волф: Марко не е доктор, а мрънкало. Постоянно мисли, че целият свят...

Волф: Марко не е доктор, а мрънкало. Постоянно мисли, че целият свят крои конспирации

4249
0

Съперничеството между Мерцедес и Ред Бул се изостри рязко през последните десетина дни, след като от Милтън Кийнс оповестиха, че са привлекли висш кадър от HPP Пауъртрейнс в Бриксуърт за новата си компания за задвижващи системи. Хелмут Марко не пропусна да отбележи, че от Бракли правели всичко възможно, за да отложат максимално преминаването на Бен Ходжкинсън в новия му екип. На въпрос преди квалификацията на Портимао дали Тото Волф му се е обадил да го поздрави за рождения му ден в края на април, той каза: „Не.“

„Някои хора от техния департамент за двигатели идват при нас и ситуацията малко се напрегна.“

Марко заяви също така, че на Ред Бул не им се наложило изобщо да примамват Ходжкинсън.

„Той сам си подаде документите в отговор на обявата ни. Има и други топ специалисти в тази област, (които ще дойдат), но сега не мога да кажа имена. Знам само едно: нямаше да успеем, ако Ники Лауда още беше жив“, допълни той.

Забележките на Марко явно не са останали незабелязани в противниковия лагер, демонстрация за което бе реакцията на Волф след победата на Люис Хамилтън в Португалия.

„Поне раздразнихме доктора!“, засмя се шефът на Мерцедес в F1 след надпреварата в Портимао.

„Той в крайна сметка не е доктор, а мрънкало. Не може да си непрекъснато толкова крив. Веднъж ти се получава, друг път не. Постоянно мисли, че целият свят крои конспирации, а това едва ли го прави по-щастлив“, допълни Волф.

По отношение на надпреварата по-младият от двамата австрийци бе доволен от пилотите си Хамилтън и Валтери Ботас.

„Абсолютно изумително каране на Люис, който изглежда контролираше нещата през цялата дистанция. Но можеше да се види – и да се чуе в гласа му – колко натиска. Невероятно представяне. Валтери имаше страхотно темпо в началото – Люис трудно го настигаше. Беше истинска скорост. Но след това го изпревари и изчезна.“

„Като се има предвид скоростта ни на правите, мисля, че Валтери можеше дори да изпревари Верстапен. Имахме обаче малък проблем със сензор и разликата се стабилизира на 1,5-1,6 сек. Не можахме да оправим проблема и двигателят включи защитен режим, което му струва 5 секунди.“

„Иначе скоростта ни на правите бе добра. Избрахме чудесни настройки. Имаше малко компромис с аеропритискането и челното съпротивление, но на правите бяхме бързи. Така че това проработи добре. „Колата имаше скорост и в събота, което е удовлетворяващо развитие. В състезанието е по-трудно да се прецени, но според мен и двата отбора са горе-долу на едно ниво.“

„Изоставането ни в предсезонните тестове и в Бахрейн предизвика вълнение, каквото не бях усещал в отбора от 2013 г. насам. Всички продължават да го изпитват. Засега ще продължим да работим стъпка по стъпка“, заключи Волф.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.