Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Зайдл: Партньорството между Макларън и Мерцедес е различно от онова в миналото

Зайдл: Партньорството между Макларън и Мерцедес е различно от онова в миналото

2213
0
Андреас Зайдл
Андреас Зайдл; снимка: Макларън

Настоящото партньорство между Макларън и Мерцедес е различно от онова в миналото, заяви шефът на тима от Уокинг Андреас Зайдл. Отборът се връща от 2021 г. към задвижващи системи на компанията от Щутгарт. При предишното им сътрудничество Макларън работи с Мерцедес от 1995 до 2014 г., спечелвайки 78 победи, три титли при пилотите и една при конструкторите. Зайдл бе категоричен пред испанския вестник Марка, че нещата понастоящем са съвсем други.

„Това партньорство е различно от онова в миналото. Сега има официален, заводски отбор на Мерцедес във Формула 1 и ние сме клиент. Но аз съм много доволен от всичко видяно досега и от интеграцията на задвижващата система“, заяви Зайдл

Немският инженер смята, че в Макларън имат съвсем реалистична представа за възможностите си, след като завършиха сезон 2020 трети при екипите. Наскоро Люис Хамилтън заяви, че се радва от очевидния напредък на отбора, с който спечели първата си титла във Формула 1.

„Наистина се радвам да видя Макларън толкова близо, особено като се имат предвид случващите се там промени – те ще използват нашия двигател тази година. Може пък да се включат в битката за титлата през сезона. Ако три екипа участват в борбата, според мен би било страхотно за гледане“, каза седемкратният световен шампион.

„За нас е прекрасно, че Люис, който започна кариерата си и взе първата си титла с Макларън, наблюдава и уважава прогреса ни. Но както съм казвал и преди, ние сме наясно къде се намираме като отбор“, отговори Зайдл.

Междувременно шефът на Макларън Рейсинг Зак Браун заяви, че е задължително във Формула Е да има ограничение на бюджетите, за да реши екипът от Уокинг да участва в шампионата за електрически автомобили

Компанията подписа такава опция и заяви, че през 2021 г. ще прецени дали наистина да се включи. Браун обясни пред Аутоспорт, че Макларън трябва внимателно да прецени ползите и недостатъците.

„Ограничението е задължително за нас, защото като състезателен отбор/производител няма ресурсите на BMW или Мерцедес, или Порше. Нямам възможност да отида при борда си и да кажа: „А, трябват ми още 15 милиона паунда“. Необходимо е да сме напълно наясно, че можем да си позволим да участваме и че изискванията няма внезапно да се променят. Много съм доволен от числата, които чувам. Трябва обаче да е официално преди да сключим окончателна сделка“, заяви Браун.

Ръководството на Формула Е води дискусия с отборите за ограничаване на бюджетите от април миналата година. Зак Браун пък бе един от най-силните гласове за ограничаване на разходите и във Формула 1. Гран при въведе лимит, който през 2021 г. е 145 млн. долара и ще намалява през следващите години.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by McLaren (@mclaren)

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.