Начало Рали Започна 49-ото рали България, Ангелов и Сивов поведоха

Започна 49-ото рали България, Ангелов и Сивов поведоха

165
0
Мирослав Ангелов

С церемония в пристанище Варна беше даден стартът на 49-ото издание на рали България. С надпреварата ще участват едва 26 екипажа, които ще трябва да преминат общо 11 състезателни отсечки.

Стартът на състезанието беше даден от Областния управител на Варна Иван Пасев, от президента на БФАС Владимир Илиев и от директора на ралито Александър Ковачев. И тримата казаха, че основният приоритет на надпреварата ще бъде сигурността на участниците и зрителите, като призоваха жителите на Варна и гостите на града да дойдат и да подкрепят екипажите.

С най-голям интерес се очаква представянето на екипажа Димитър Илиев/Крум Дончев с Мицубиши Лансър Ево 9, които ще си разменят позициите на пилот и навигатор по време на състезанието. Двамата имат общо 12 титли на България и са печели самото рали по два пъти.

„Всички искат да ни бият, така че ние освен да си тръгваме?, пошегува се Илиев веднага след откриването на ралито. – Откъм пилоти сме супер, но откъм навигатори сме много зле. Трябва обаче да знаете, че двамата не можем да караме бавно. Поставили сме си тежка задача, така че, момчета, няма да ви бъде лесно. Ние ще се раздадем докрай.“

Лидерите в първенството Мирослав Ангелов и Недялко Сивов от екипа на Мегапорт с Шкода Фабия R5 бяха категорични, че са дошли във Варна, за да спечелят титлата. „Ще караме без напрежение и ще се забавляваме”, заяви Сивов.

Основните им съперници – миналогодишният шампион Тихомир Стратиев и навигаторът му Добрин Борисов от Марина Моторспорт с Пежо 208 R2 се надяват, че ще успеят да защитят титлата си от преди година. „Ще се борим докрай. Успех на всичко колеги, желая им да стигнат живи и здрави до финала”, заяви Стратиев.

След първия специален етап в курортния комплекс Албена на фарове най-бързи бяха Ангелов и Сивов, които изпревариха с 0.6 сек Илиев и Дончев. Трети са Йордан Атанасов и Янаки Янакиев от ART Рейсинг (Мицубиши Лансър Ево 9), на 1,7 сек.