Начало MotoGP News Зарко пред Милър и Мартин след края на първите две тренировки в...

Зарко пред Милър и Мартин след края на първите две тренировки в Австрия

201
0
Йохан Зарко, Прамак
Йохан Зарко, снимка Ред Бул Контент Пуул

Йохан Зарко излезе начело след първите две тренировки за Гран при на Австрия в MotoGP. Пилотът на Прамак Дукати записа най-бързата обиколка за 1:29.837 мин. Французинът изпревари с 24 хилядни Джак Милър (Дукати) и с 29 хилядни своя съотборник Хорхе Мартин.

Условията в сутрешната сесия бяха доста променливи. Настилката бе мокра тъй като през нощта бе валял дъжд. За първи път пилотите от MotoGP изпробваха новия шикан на Ред Бул Ринг, който разделя правата след първи завой.

Специален гост на Гран при на Австрия бе Марк Маркес. Испанецът продължава възстановяването си и се надява да се върне върху мотора на Хонда възможно най-скоро.

Милър даде най-добро време след края на първата свободна тренировка в Австрия. Втори и трети бяха Зарко и Мир. Очаква се скоро испанецът да бъде обявен за официален пилот на Репсол Хонда. 24-годишният състезател ще замени Пол Еспаргаро, който се връща в тима на Tech 3.

Времето във втората тренировка бе сухо и с частична облачности. Температурата на въздуха бе 24 градуса по Целзий, а тази на асфалта- 28.

Веднага след старта на следобедната сесия в Австрия всички пилоти излязоха на пистата. Част от тях, включително Алейш Еспаргаро и Маверик Винялес имаха проблеми с трудното спиране на четвърти завой.

Състезателите с мотори на Дукати отново диктуваха събитията въпреки новия шикан, който отнема предимството им на правите. Баная водеше в класирането, преди да бъде изпреварен от Ринс и Куартараро.

Около 10 минути преди финал на втората свободна тренировка на Ред Бул Ринг на пистата бяха развети бяло-червени флагове заради опасност от дъжд.

Това не притесни пилотите от MotoGP, които записаха все по-бързи времена до изтичането на времето. В крайна сметка Зарко за първата позиция след финала на втората тренировка, следван от Милър и Мартин.

Четвърти и пети завършиха претендентите за титлата Фабио Куартараро (Ямаха) и Франческо Баная (Дукати). Топ 10 бе допълнен от пилотите на VR46 Дукати Лука Марини и Марко Безеки, Енеа Бастианини (Грезини Дукати), Маверик Винялес (Априлия) и Брад Байндър (КТМ). Първите 18 пилоти в подреждането бяха събрани в рамките на 8 десети. По този начин отново бе показано колко малки са разликите в кралския клас.