Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Биното: Да настигнем Мерцедес би означавало да наваксаме 40-50 к.с.

Биното: Да настигнем Мерцедес би означавало да наваксаме 40-50 к.с.

5075
0
Матия Биното
Матия Биното; снимка: Ферари

Шефът на Ферари Матия Биното е изключително предпазлив в прогнозите си за представянето на италианския тим през следващия сезон. Той вече посочи, че реалистичната цел на Скудерията през 2021 г. ще е да се върне към битка за подиуми. Биното сподели още, че тестовете на новия агрегат за следващия сезон вървят добре, но не очаква екипът от Маранело да настигне Мерцедес.

„В момента не разполагаме с най-добрата задвижваща система, но догодина ще имаме нова. Дали можем да настигнем Мерцедес? Може би е твърде голяма задача, тъй като означава да наваксаме 40-50 конски сили“, заяви Биното

Още в края на юли изчисления сочеха, че изоставането на Ферари спрямо Мерцедес е 50 к.с. Авансът на задвижващите системи от Бриксуърт спрямо тези на Рено и Хонда бе калкулиран съответно на 25 и 30 к.с.

„Да се изравним с Хонда и Рено би било забележителна стъпка напред. Трябва да помним, че през 2021 г. спецификацията на задвижващата система ще е една и съща за целия сезон с изключение на дребни детайли. Няма място за грешка“, допълни Биното.

„Очевидно е много важно, че Ферари се справя добре в момента. Знаехме, че сме подобрили колата. Един поглед към последните състезания сочи, че имаме напредък. Според мен автомобилът е с по-постоянно поведение и е малко по-бърз. Страхотно е да постигаме такива резултати и мисля, че това е добър знак не само за оставащите стартове този сезон, но и за следващата година. Много хора работят упорито в базата ни, стараят се да разберат слабостите на болида и да се справят с тях. И гледат особено много към следващия сезон, така че последните резултати са наистина окуражаващи“, каза още шефът на Ферари.

Новата задвижваща система на Скудерията ще е с някои от решенията на тима от Маранело за 2022 г., по-малко турбо (с цел подобряване представянето на MGU-H) и нов интеркулер. Отборът очаква напредък от около 30 к.с.

Междувременно надеждите на Ред Бул за замразяване на двигателите може би се възраждат, тъй като се говори, че Ферари и Рено са склонни да го приемат. Условието е това да се случи не в края на 2021 г., а в началото на 2022-ра. Обсъжда се и изтегляне въвеждането на правила за нови агрегати за 2025 г. Подобни промени биха наложили отлагане въвеждането на CO2-неутрални горива. ФИА досега декларира цел Формула 1 да стане спорт без вредни емисии до 2023 г.