Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Биното: През последните 3 години сме наели повече от 30 инженери от...

Биното: През последните 3 години сме наели повече от 30 инженери от други отбори, но не го тръбим

2161
0
Матия Биното
снимка: Ферари

Тимът на Ферари е наел повече от 30 инженери от други екипи във Формула 1 през последните три години, но не го оповестява публично за разлика от Ред Бул, сподели Матия Биното. Шефът на Скудерията направи коментара в интервю за Кориере дело Спорт тази седмица. Той разказа също така на колко напреднал етап е развитието на проекта за 2022 г. Първото шаси за новия болид на Скудерията за догодина ще е готово до края на лятото.

„През последните три години сме наели повече от 30 инженери от други отбори. Ред Бул обаче го тръбят, докато ние го правим без публично оповестяване“, заяви Биното

Той повтори скорошното твърдение на спортния директор Лоран Мекис, че усилията на екипа от Маранело са фокусирани върху проекта за догодина.

„Във Ферари сме изцяло съсредоточени върху 2022 г. и вървим по план. Правим автомобил, който е напълно различен от сегашната кола. Не можем да си позволим и седмица развитие да изгубим, съдейки по прогреса, който виждаме. Ще се изненадам ако отбори като Мерцедес и Ред Бул пилеят ценно време само в опити да спечелят тазгодишното първенство.“

„В настоящия момент се взимат важни решения по отношение на аеродинамичната концепция. След месец ще са ясни и после започва производството на първите компоненти. Следващият етап е да се анализират детайлите.“

„От догодина двигателят ще е замразен за три сезона, което изисква взимането на сериозни решения. Ще използваме ново гориво – с 10% етанол. Звучи просто, но характеристиките на запалването са тотално различни. Затова задвижващата система ще претърпи сериозни промени, за да отговаря на регламента. Часовете за тестване на стендовете са ограничени. Това означава, че трябва да си ефективен в развитието си. Във Ферари се възползваме от всяка възможност, като например отказа на Мерцедес да участва в теста на Пирели за мокри гуми.“

Биното сподели и мнението си за новите правила, които ще влязат в сила от догодина. Той не очаква сериозно разместване на силите поне в началото

„Основната цел на новите правила е да създадат по-близка надпревара между отделните отбори. В началото обаче не мисля, че ще се получи. Може по-нататък през годините да видим някакво сближаване (в представянето).“

„Другата цел е да се улеснят изпреварванията с цел подобряване на шоуто. Но дори за това не съм сигурен, че ще бъде постигнато. Дори в момента в данните от симулациите се вижда, че автомобилите за 2022 г. ще са с такова представяне, че кола, движеща се зад друг болид, ще бъде повлияна в аеродинамично отношение. Понякога и промяната на аероконцепцията е недостатъчна…“, обясни ръководителят на Ферари.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.