Начало Списание Дебютът на Фетел и Ферари

Дебютът на Фетел и Ферари

35
0

Първите месеци на Себастиан Фетел в Маранело са определено обнадеждаващи за един успешен съвместен път. Ферари са във видимо по-добра кондиция, а четирикратният световен шампион е видимо ентусиазиран. Победата в Малайзия дойде като венец на една еуфорично започваща история. Какво ще е нейното продължение, предстои да видим. Фернандо Алонсо започна бляскаво престоя си в Италия с победа в Бахрейн през 2010 г., но 5 години по-късно раздялата бе болезнена. Затова решихме да ви разкажем за първите стъпки в Маранело на някои от най-легендарните пилоти на Скудерия Ферари – като Михаел Шумахер, Ники Лауда, Жил Вилньов, и то с помощта на Пиеро Ферари, сина на митичния основател на компанията – Комендаторе Енцо Ферари.

 

Пак в тази връзка нашият италиански колега и приятел Паоло д’Алесио ни изпрати и специален материал с невероятните си графики за новото Ферари SF15-T. Тази кола поне прекъсна доминацията на Мерцедес, която се очертаваше тотална. Този факт пък само допълнително наливаше вода в мелницата на критиките срещу начина, по който се развива спортът в последните години. Като илюстрация за сгрешения модел на управление бяха казусите с делото на Гийдо ван дер Гарде срещу Заубер и включването отново в Гран при на Мейнър Маруся. Това са други теми в този брой. И ми се иска да отбележа, че се постарахме не просто да преразкажем онова, което се случи за пореден път, а да ви дадем още малко повече подробности за причините и развитието на събитията. Потърсихме в анализ и по-общ отговор на въпроса защо отново говорим за криза в спорта и намаляване на интереса.

 

Мнозина смятат, че може би като в минали епохи Гран при не бива да се смята за несъразмерно по-важна от другите интересни автомобилни серии и като пример за интересна нова технология в ставащите отново много популярни серии Льо Ман ви разказваме за новия прототип на Нисан с хибридно задвижване и по-големи предни гуми.

 

Звезда като Иван Мюлер пък сама по себе си привлича вниманието към сериите WTCC, където хегемонията на Ситроен е не по-малко смазваща от силата на Мерцедес в F1, но наличието на поколенческата битка с Хосе Мария Лопес и присъствието на легендата Себастиен Льоб правят състезанията интересни.

 

В ралитата, макар и при също едномарково доминиране напоследък, се връщат една след друга марки и това е обещаващо за интересно бъдеще, каквото се надяваме да предстои в най-близко време във всички състезания – от Формула 1 до WRC.

 

Създаването на едномарковия шампионат на Хюндай дава надежда, че и у нас може да има малко повече атракция, и специално ви разказваме за подготовката на i20 Coupe, пожелаваме успех на участниците в първите състезания от GT4 с нашия SIN.

 

Ако предпочитане електронен формат на списанието, може да го намерите в сайта e-spisanie.com