„Надявам се и двамата да останат“, допълни шефът на Ферари.
„Няма нищо вярно в информациите, че отборът фаворизира Льоклер. Няма причина да го правим.“
Президентът на Ферари Джон Елкан бе много доволен от представянето на тима в Австрия, а освен това изрази подкрепа за начина, по който работи Васьор с пилотите по отношение на договорите им.
„Позитивните аспекти са прогресът на колата и качествата на пилотите, с които разполагаме. Те направиха чудесно състезание. Льоклер постигна подиум, а Сайнц вложи големи усилия. Но най-важното сега е напредъкът“, заяви Елкан
„Трябва да продължаваме така стъпка по стъпка. Не е време за деморализация. Трябва да се съсредоточим и да напредваме и по-нататък. Ферари върви в правилната посока. Както Фред Васьор вече посочи, в момента има други приоритети, върху които да се съсредоточим, (а не договорите на пилотите)“, допълни президентът на Ферари.
Още преди Гран при на Австрия Сайнц постави срок за сключването на ново споразумение със Скудерията.
„Трябва да съм честен – не ми харесва през последната година от договора си да не знам какво ми предстои следващия сезон, къде ще се състезавам. Случвало ми се е подобно нещо и в Ред Бул, и в Рено и знам, че не е идеална ситуация. Не е редно да е така. Приоритетът ми, основната ми цел е един ден да печеля с Ферари. Мисля, че достатъчно пъти съм го изяснявал. Затова Ферари ще има приоритет през зимата. Ако не се получи, тогава ще се огледам наоколо“, обясни Сайнц.
За испанския пилот най-често се говори, че ще отиде в Ауди. Бъдещето на Льоклер се обсъжда по-често и от това на съотборника му. В началото на сезона в Италия дори се говореше, че монегаскът почти се е разбрал с Мерцедес. Люис Хамилтън има договор до края на 2023 г. и все още не е подновил споразумението си с тима, с който спечели 6 от седемте титли. Льоклер отрече многократно, че води разговори с Мерцедес.
United Kingdom 🤝 Race tracks pic.twitter.com/YER9MLuw2H
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 6, 2023