Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хаджар не знае какво е бъдещето му в F1 след края на...

Хаджар не знае какво е бъдещето му в F1 след края на сезона

850
0
Исак Хаджар
Исак Хаджар, снимка: Спас Генев

Исак Хаджар не знае какво е бъдещето му в F1 след края на сезона. Пилотът на Рейсинг Булс призна, че все още не е водил разговори с Ред Бул по тази тема. В момента Хаджар остава напълно фокусиран върху представянето си и заяви, че ще остави всички тези дискусии на своята майка.

Хаджар е част от академията на Ред Бул. Пилотът от алжирски произход направи няколко свободни тренировки в последните два сезона. В края на миналата година той се включи и в тестовете за млади пилоти в Абу Даби. След това стана ясно, че той ще заеме едно от местата в Рейсинг Булс.

Хаджар имаше ужасен дебют в Австралия, след като се завъртя и катастрофира още в загряващата обиколка. 20-годишният пилот беше много разстроен след инцидента и дори се разплака. Според Хелмут Марко, цялата тази ситуация е била малко неловка.

Пилотът на Рейсинг Булс направи крачка напред в следващите стартове. В Сузука той спечели първите си точки, след като финишира осми. Две седмици по-късно Хаджар финишира десети в Саудитска Арабия и добави още една точка към актива си. Миналия уикенд в Имола младият пилот записа още една силна силна надпревара и финишира девети. Така той се изкачи с няколко места напред в общото класиране и вече има актив от 7 точки.

Договорът на Хаджар изтича в края на тази година. Наскоро той призна, че все още не знае бъдещето си след приключването на сезона и заяви, че ще остави майка му да води преговорите

„Изобщо не съм мислил за това, така че ще видим кога ще дойде този момент“, сподели Хаджар. „Но в момента нямам никаква представа. Оставям това на майка ми.“

Хаджар дава всичко от себе си, за да не последва съдбата на Лиам Лоусън и Джак Дуън. Новозеландецът беше понижен след само два старта с Ред Бул. Дуън пък беше заменен от Колапинто шест старта след началото на сезона. Не се знае дали австралиецът ще се завърне на пистата до края на годината. В същото време Хаджар призна, че понякога отборите се отнасят доста жестоко със своите пилоти.

„Това е доста крайно. Имам чувството, че ако договорът ти е наистина сигурен и имаш една, четири или пет години или нещо подобно и започнеш да се представяш зле, тогава имаш голям проблем.“

„Това е F1, която иска иска пилоти, които се представят на възможно най-доброто ниво. Затова почти винаги да има опция да бъдеш заменен още по време на сезона“, завърши Исак Хаджар.

Не се изключва Хаджар да премине в Ред Бул през 2026 г. Отборът от Милтън Кийнс все още не е определил съотборника на Макс Верстапен след приключване на кампанията. Има немалка вероятност Юки Цунода да бъде освободен, имайки предвид връзките му с Хонда. Самият японец изрази желание да остане в семейството на Ред Бул и след раздялата с марката от Сакура.

Същевременно ситуацията при Лоусън е много трудна. Новозеландецът все още няма спечелена точка от началото на годината. За момента мястото му в Рейсинг Булс е сигурно до края на сезона. Но след това той може да бъде освободен. Основен кандидат за мястото на Лоусън е Арвид Линдблад. Британският пилот от шведски произход вече разполага с достатъчно точки за получаването на суперлиценз. В момента Линдблад се състезава във Формула 2 и заема пето място във временното класиране.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от FORMULA 1® (@f1)