Начало Списание Кими от А до Я

Кими от А до Я

50
0

Приятна свежест в напрегнатия свят на Формула 1 внася Кими Райконен, особено през последните месеци, в които Себастиан Фетел отново е далеч пред останалите, а нещата при най-популярните тимове Ферари и Макларън не вървят добре.
Представянето на Мерцедес е впечатляващо, но Кими обира овациите с неподражаемия си стил, каране и реакции. Затова финландецът отново е в центъра на нашето внимание с поглед към най-важните неща в живота и кариарата му. Поглеждаме обаче и към развитието на колата му – Лотус, която е една от най-интересните в настоящия сезон. Разглеждаме и някои промени при съперниците, които им дадоха по-добра скорост в последните седмици.
В тази връзка е и връщането на Паоло ДАлесио към начина, по който Рос Браун не веднъж е виждал правилата, малко по-различно от своите съперници.
Специално внимание отделяме и на още един технически аспект, за който се говори по-малко в настоящия сезон – обдухването на дифузьорите. То всъщност остава ключов компонент за успеха на шампионите от Ред Бул.
Разбира се, не бихме искали техниката да превземе напълно страниците ни и ви срещаме екслузивно с новия пилот на Катерам Гийдо ван дер Гарде, който ни разказва за своя път до Формула 1 и живота си в нея.
Връщаме се назад в годините и към легендарния американски пилот Марк Донъхю, който загуби живота си в инцидент, причинен от спукана гума, каквито имаше доста напоследък в F1.
Далеч от скоростните кутии и двигателите, погледнахме отново и към темите- табу, относно съдебните дела около Бърни Екълстън и огромните пари около бъдещата Гран при на Русия, която изведнъж се оказа под въпрос.
Специално внимание отделихме и на участието на Ситроен в WTCC и нямаше как да е друго, при подготовката на автомобили от такъв производител с легендарни пилоти като Себастиен Льоб и Иван Мюлер. Не по-малко любопитно е и връщането на Хюндай в WRC.
Надявам се, че през приятните почивни дни на август ще ви бъде интересно и приятно.